31 Ekim 2019 Perşembe

ANLAT BAKALIM - MİM

   Bu harika mim olan ortak öykümüzü sevgili Sessiz Gemi- Bahçada Yeşil Çınar yazısıyla başlattı. İkinci bölüm Sade ve Derin- Masal, üçüncü bölüm Kuyruksuz Kedi Manxcat- Yabancı, Dördüncü bölüm Ebrar- Felsefe Taşı, beşinci bölüm Ebem Kuşağı- Kendini Aramak, altıncı bölümü Fatoş- Mor Yaratık, yedinci bölüm Kaystros Tyrha- Cadının Öfkesi tarafından yazıldı. Sekizinci bölüm olan Köpük'ün Planı adlı yazıyı da ben yazdım. Benden sonraki bölümü yazması için Farklı Diyarlar'ı mimliyorum.
   Mime katılan ve katılacak olanlara teşekkür ediyorum. Büyük bir keyifle yazdım, sizin de keyifle okumanızı diliyoruuumm ❤


  Köpük'ün Planı

  Simyacı Masal'ın bu halini görünce gözlerine inanamadı önce, hemen kendi vücudunu kontrol etti . Çok şükür ki normaldi. Cadının yeri göğü inleten kahkahasıyla kendine gelip sessizce "Masal" diyebildi sadece. Beyni ona oyun oynuyor sanmıştı ama Masal karşısında duruyordu işte. Cadı onu bir köpeğe dönüştürmüştü.
   Masal şaşkınlıkla korkuyla ya da tam olarak ne olduğunu bilmediği bir duyguyla dört ayağının üzerindeydi şimdi. Tahmin ettiği şey gerçekleşmiş miydi yoksa. "Ne yaptın bana?" diyebildi mırıldanırcasına.
   Cadı, herkesin içini ürperten o bet sesiyle küçük kıza döndü. "Hayvanlarla konuşmak istemen beni çok etkiledi küçük kız. Ya da minik köpek mi demeliyim? Hadi şimdi git konuş onlarla ve bir daha benim mağarama girmeye kalkma sakın, yoksa bu sefer seni minik bir kaplumbağaya dönüştürürüm" derken uzun siyah tırnaklarını Masal' ın gözlerine sokarcasına  yaklaştırdı. Bir kez daha kahkahası yankılandı mağaranın örümcek ağlarıyla dolu duvarlarında.
   "Hayır hayır ne olur beni eski halime çevir. Anneme abilerime nasıl açıklarım yoksa. Ben sadece minik dostlarımla konuşabilmek istemiştim'' dedi ve ağlamaya başladı Masal. Hıçkırıkları duyuluyordu artık baykuş seslerine nazaran. Aynı köpeği Köpük gibi görünüyor olmalıydı.
   Cadı çoktan arkasını dönmüş kazanını karıştırıyordu ki Masal'ın sesini duyduğunda ona doğru döndü. Masal, cadının gözlerinden çıkan alevlerle tüylerindeki sıcaklığı hissetti ve aynı anda kendini mağaranın dışında buldu. Bir süre mağaraya baktı ama kimse gelmemişti arkasından. Simyacı bile...
   Ağlamaktan kıpkırmızı gözleriyle dışarıyı izledi önce. Her şey ne kadar büyüktü şimdi. Etrafındaki otlar çiçekler onun boyundaydı. Peki şimdi ne yapacaktı, ailesine bunu nasıl açıklayacaktı. Ağlaması biraz geçince, otların üzerine uzanıp kafasını patilerinin arasına aldı, tam düşünmeye başlamıştı ki bir ses duydu.
  Biri, "Masal nerdesiin Masaal" diye ona sesleniyordu. Ama annesi veya abileri, hatta hiç kimse onun burada olduğunu bilmiyordu ki, kimdi bu şimdi. Kafasını kaldırdığı anda uzaktaki bağıranın kim olduğunu gördü. Şaşkınlıkla sevinç arası açıldı gözleri. Köpük'tü bu, evet ta kendisi. Masal hemen "Köpük burdayım ben" diye bağırdı.
   Köpük bu sesi tanıyordu, Masal'ın sesiydi. Sesin geldiği yöne döndüğünde gözlerine inanamadı. Masal değildi ki o, gördüğü bir köpekti. Hemen koşarak gitti yanına.
    Masal Köpük'ün yanına gelmesini beklerken artık hayvanlarla gerçekten konuşabildiğini anlamıştı. Ama o hiç bu şekilde olsun istememişti ki.
Köpük'ün sesiyle kendine geldi. "Bu gerçekten sen misin Masal? O cadı mı yaptı sana bunu? Sana gitmemen için yalvarmıştım, cadının yanına gitmemen için bahçede benimle oynaman için çok havlamıştım.".
   "Evet Köpük, sana anlattığım o cadı beni bu hale getirdi. Ne yapacağımı bilmiyorum hiç bilmiyorum. Ben sadece senin beni anladığın gibi seni anlamayı istemiştim." dedi Masal ve yine minik gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.
   Köpük başını yana eğip merhametle baktı Masal'a. Doğduğundan beri tek arkadaşıydı bu küçük kız. Üzüldüğünü görmeye hiç dayanamazdı. Onu ne kadar çok sevdiğini düşünürken aklına bir plan geldi.
   "Dur ağlama Masal nolur" dedi ve patisiyle bir yandan onun başını okşarken bir yandan da planını anlatmaya başladı.

24 yorum:

  1. Harika olmuş, eline sağlık. Açıkçası ben cadının Masal'ı kuşa döndüreceğini düşünmüştüm. Köpük daha iyi bir tercih. Çok güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de aklına hayvana dönüştüreceği geldiğinü tahmin ettim ama kuş hiç gelmedi valla :D Köpük'ü ilk okuduğumda içim ısınmıştı ona:) Hikayeye onu da katayım dedim, yalnız planını acayip merak ediyoruum. Çok teşekkürler güzel yorumun için :))

      Sil
  2. ayyyy gece uyumayıp yazdın yaniiiii :) gelcam yineee hihi. tatliş bölüm. köpüüüük :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa çok tatlı bir bölüm olmuş bu, Köpük işe dahil oldu süper :D Bakalım Farklı Diyarlar Köpük’e neler yaptıracak, heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii Köpük girince daha bir tatlılaştı :D Farklı Diyarlar yazınca görücez ben de aşırı merak ediyoruum :D

      Sil
  4. vav şahane gidiyor gerçekten ay iyice merak ettim şimdi ne olacak:) heyecanla bekliyoruz devamını emeğine sağlık canım benim sevgiler Köpük bakalım neler yapacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak içindeyim valla :D Heyecanla bekliyorum Farklı Diyarlar'ı. Kocaman sevgileer :))

      Sil
  5. Harika anlamışsınız bir solukta okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, beğenmenize çok sevindim :D

      Sil
  6. ha haaaa masal kuşlarla konuşacakken köpüş oldu he. ay ne güzel düşünce bu hihi. şimdi iki köpük var. ha haa nasıl döncek ki eski halineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kepüs oluverdi bi anda :) ay hiç bilmiyorum bakalım neler olacak :D

      Sil
  7. allahım neler geldi şu kızın başına hahaha :D kıyamam yaa :D köpük hikayeye dahil oldu böylece çok sevdim ben onu yaa :D köylüler masalın kaybolduğunu fark etmiyor mu acaba ya köye yabancı biri geldi kız kayboldu çok şüpheli bi şey bi de bu cadıyı köydekiler fark etmiyor muu ay çok soru sorarım ben böyle bir şey izlerken okurken :D ne olacak şimdii köpük ne planlar yaptı kiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bak bu köylüler ve yabancı meselesi Farklı Diyarlar için de bir fikir olabilir , açıkçası ben bunu hiç düşünmemiştiiim :)) Köpüük:) ben de hem ismini hem de hayalimdeki halini çok sevdim katıverdim hikayeye,o da dile gelsin dedim. Önümüzdeki bölümleri çok merak ediyorum :))

      Sil
  8. Çok güzel olmuş sizin bölümde, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. yaa daha yeni müsait oldum bugün yazacağım inşallah. ama aklıma hiçbir plan gelmiyorr. tam da heyecanlı yerde kalmış. kötü yöne çekersem nolacak ? biraz düşüneyim. kötü olursa diğer kişi toparlar inşallah. hikaye çok güzelleşti cidden ilginçleşti de.

    YanıtlaSil
  10. yazdım ben dee beklerim :)
    sen de harika yazmışsın. zor bir yerde kalmıştı. düşündüm saçma da olsa bir şey yazdım :)

    YanıtlaSil
  11. ay farklı diyarlar yazdı bak çok güzel bişi bulmuş o daaa:)

    YanıtlaSil
  12. yazdım sonunda bölümü :) düşündüm bir şeyler buldum olduğu kadar .)
    seni takibe aldım bu arada :))

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...