29 Ekim 2019 Salı

Pastel Tonlarda Hayallerim Var

Artık benim de tamamı kendime ait olan bir evim olsun da istediğim gibi dekore edeyim istiyorum. Öyle güzel hayallerim var ki ( tabi bana göre :D)


   Mesela annem asla yeşil bitki yetiştiremedi bu zamana kadar. Bizim eve gelen tüm bitkiler yaşamıyor ya da yaşamak istemiyor bilmiyorum. Annem hep böyle der, çünkü kendisinin bakamadığını asla kabullenmiyor. Yani o yüzden evimin odamın her yerini yeşil kocaman kocaman bitkilerle döşemek istiyorum.


   Pastel renkler kullanmak istiyorum duvarlarda, asla böyle deli veya toz pembelerle değil de yumuşak renklerle işte...
   Beyaz mobilyalarım olsun mesela. Bazı yerlere ahşap dokunuşlar yapayım. Gri, lacivert, taba tonlarında birbirinden tamamen farklı tarzda koltuklarım olsun.      


   En en en sade şekilde mutfağım olsun mesela. Girdiğimde her yer toplu olabilsin ya da ben topladığımda ve temizlediğimde içime sinecek kadar yalın olsun, az eşya olsun.

           

   Yatak odamda yere dayanabilen kocaman bir ayna olsun, her sabah uyandığımda karşısına geçip bugün de sağlıklıyım ve tüm sevdiklerim yanımda diyebileyim.
   Kocaman halılar olmadan stor perdeler olmadan yaşanılası muazzam bir ev olsun.
   Az eşya olsun ki süpürge tutmaya üşenmiyim asla. En sevdiğim ev işi olan viledalamayı rahat rahat yapabileyim :D 
Az eşya olsun ama çok olan kitaplarımı sığdırabileceğim gibi bir  kitaplığım olsun.


 Ha bir de balkonum olsun. Anneme balkonu odanın içine katmayalım nolur diye yalvarmıştım ama dinlenmemiştim tabiki. Kendi balkonum da saatlerce vakit geçirebileceğim kadar güzel olsun istiyorum. Şu sağdaki resimdeki salıncaklara da hastayım söyliyim :D

                  

  Bir an önce hayal ettiğim işte yola koyulup hayatımı çizmek istiyorum. Tam olarak ne zaman yola koyulacağım belli olmadığı için şuan hayallerle yaşıyorum. Bazen Pintereste dalıp dekorasyon fikirlerini kaydederken buluyorum kendimi. Bu güzelmiş, ay bu daha güzelmiş, ama bu efsanee diye çıldırıyorum ekran başında. Kafam da o kadar karışıyor ki bazen, sanki evim olmuş da ben dekorasyonu yetiştiremeyecekmişim gibi hissediyorum :D

Bu kadar hayal yeter o zaman, ben gidip ders çalışayım da hayallerime bir adım daha yaklaşabileyim :D
Hayatınızdaki her şeyin hayallerinizden de güzel olmasını diliyorum. 
Hoşçakalıın, beğendiğiniz resimleri yorumlara yazmayı unutmayıın 💓

Not: Kullanılan resimler Pinterest'ten alıntıdır.

15 yorum:

  1. Minimalist sade tasarimlar, acik renkler insani gercekten ev degil yuvada hissiyle dolduruyor, umarim hayal ettigin evine ulasirsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi birbirinden huzur dolu dimi :D umarım , teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok zevkli tercihlerin var. Umarım arzuların gerçekleşir, sağlık ve huzurla hayallerine kavuşursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim bu güzel dilekleriniz için;) Umarım :)

      Sil
  3. heey sen öyküyü yazıncaaa, farklı diyarlar'ı mimliyceen. ağaç ev 9 yazımda var bak yorumusuuu, ordan gidersin, mimlersin onuuu. acele etme yazmakta, rahat rahat yaaaz hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyoruum Sessiz Gemi de söyledi bana kimi mimleyeceğimii :D hiç.acele etmiyorum valla. Hala düşünüyorum Masala napsam diye :D Güzel bir şeyler olsun ilgi çekiciii :D

      Sil
  4. Sadelik her zaman en güzelidir.Hayal kurmak güzeldir ya hayal kurmaya devam et umudunu kesme.Umarım ilerde ümit etiğin gibi güzel bir evin olur.

    YanıtlaSil
  5. olur yaa az eşyalı bol yeşilli bi evin ki nasıl olsaaa :)

    YanıtlaSil
  6. bitki yetiştirmeyi ben de asla başaramıyordum sonra öğrendim ki ben çok su veriyormuşum kökleri boğuluyormuş işin sırrı bu galiba :D toprak çamur gibi olmayacak nemli olacak kurudukça su verilecek önemli olan toprağın nemli ama çamur olmaması :D şimdi aynı anda birkaç bitkiye bakıyorum bir süredir hepsi hayatta hala çok panik oluyorum umarım yaşamaya devam ederler :D bu arada açık renkler olmalı bence de evde böylece daha geniş ve ferah oluyor araya bir iki farklı renk serpiştirirsin ne güzel olur bir de az eşya bence de çok iyi fikir:) en çok balkon fotilerini bir de o kitaplıkları çok sevdim :) hayallerin bir an önce gerçek olur insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz verdiğin fikirlerin hepsini yaptıık ama olmuyor gerçekten. Sanırım öğleden sonraki güneşi çok fazla alıyor bitkiler biz de bu yüzden olduğunu düşündük :D İnşallahh :) Teşekkür ederim yorumun içiin

      Sil
    2. yaa güneş de çok etkili eveet bundan bir önceki bitkilerimi güneş kuruttu :) şimdikiler kaçıncı denemem bilmiyorum :D güneş üzerine doğrudan gelmesin ama ışık alan yerde olsunlaar :)

      Sil
  7. Bu yazındaki her hayalin altına imzamı atarım :) çok isterdim ben de.

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...