4 Ekim 2019 Cuma

Dizi Önerileri: Masum 👍

 
 
 Geçtiğimiz iki günde bu 8 bölümlük mini diziyi bir çırpıda bitirdim. Kardeşim tavsiye etmişti.    Oyuncu kadrosunu da görünce vurulmuştum diziye. Vurulduğum kadar da vardı gerçekten. 
    Netflix şöyle tanımlıyor diziyi: ''Şehirden uzak sakin bir kasabada yaşayan emekli bir polis ve ailesi, şoke edici sırlarla dolu gizemli bir cinayete gırtlaklarına kadar batar.''
   
 O kadar sır dolu ve o kadar heyecanlıydı ki, bir babanın evladı için neler yapabileceğine, kendi hayatını nasıl hiçe sayabileceğine şahit oluyorsunuz.Aynı zamanda da merak duygusunu sömüren ve 'sıradışı' olayları kovalayan bir olay örgüsü yerine karakterlerin iç dünyalarını ve çatışmalarını tanımamızı sağlayan geri planda duran bir olay örgüsü kurulmuş.Dizinin içinde istisnasız herkesin bir suçu veya bir günahı var. Ama buna rağmen bazen karakterlere ayrı ayrı o kadar acıyorsunuz ki günahlarını unutuyorsunuz bir anlık. 
   
Oyuncuların hepsi benim muazzam diyebileceğim oyuncular: Haluk Bilginer, Nur Sürer, Ali Atay, Okan Yalabık, Serkan Keskin, Tülin Özen, Bartu Küçükçağlayan.. Daha ne olabilir ki zaten.. Kötü oynanmış diyebileceğim hiçbir sahne yoktu dizide. Hepsi bana geçti ve duygudan duyguya sürüklendim dizi boyunca. 
Jenerik müziği ayrı, oyuncuların sesleri ayrı, arada alttan alttan gelen deniz sesleri de ayrı bir şahane. Sanki evinizde ve karşınızda oynuyorlarmış gibi bir sıradanlık ama tamamen de duygularınıza hakim olan istediği gibi değiştirebilen şaheserlik. 
   Dizide aklınıza gelebilecek her türlü güzellik bir aradaydı ve beğenmemem imkansızdı.
   Daha ne kadar övebilirdim ki 😄 Bir de fragman bırakıyorum şuraya: tık

İzleyin, İzlettirin ❤ Kendinize çok iyi bakıın

10 yorum:

  1. Hani gazetelerde olur ya film ve dizi eleştirmenleri. Tıpkı onlar gibi yazmışsın :) Bu diziyi cinayetle ilgili olduğunu hiç bilmiyordum. Sıradan bir aile dizisi sanıyordum. O yüzden hiç ilgilenmemiştim diziyle. Ama sende okuduktan sonra izlemeyi düşünüyorum artık. Şahsiyet'i izlemiştim ben. İzlemediysen tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhah teşekkürler, çok beğendiğim için sürekli övdüm hiç eleştirmedim:)
      Evet izlemenizi tavsiye ederim. Şahsiyeti de izlemiştim. Haluk Bilginer'in efsaneliğine methiyeler düzmüştüm o dizide de:)

      Sil
  2. En son İkinci Bahar'ı seyretmiş biri olarak pek Türk dizisi izlemem ama Haluk Bilginer'i çok severim, bakayım buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle televizyondaki Türk dizileri gibi olmadığın7 söylemeliyim. Gereksiz hiç bir sahne yok:)

      Sil
  3. Muhteşem bir dizi.Imdb sitesi özellikle bu diziyi tüm zamanların en iyi 3 Türk dizisi olarak görüyor.Olumsuz eleştiri neredeyse duymadım diyebilirim.Tekrar hatırlatıp,izlemeyen insanları yönlendirici içeriğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Olumsuz eleştiri yapan karşısında beni bulabilir:D Diziyi izleyip yorumlamamam mümkün değildi :) Ben de teşekkür ediyorum yorumun için

    YanıtlaSil
  5. hıms ali atay mııı severims :)

    YanıtlaSil
  6. Benim de sevdiğim bir dizi masum. Çok dolu dolu bir dizi gerçekten. Güzel bir öneri yazısı olmuş :))

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...