3 Ekim 2019 Perşembe

Bitenler # 2

Biten ürünlerle yani çöplerle geldiiiim😋 Ben bu yazıları okumayı çok sevdiğim gibi yazmayı da çok seviyorum. Çünkü genelde insanların yorumlarına bakarak alışveriş yapıyorum. Umarım faydalı bir yazı olur. Keyifli okumalaar👋

Maybelline Fit Me Kapatıcı
Age Rewint'dan sonra en sevdiğim kapatıcı.İnce bir yapısı var ama devasa göz altı morluklarımı da bir hayli kapatıyor. Fondöten kullanmadığım için ben bunu burun kenarlarıma, çeneme ve alnıma da biraz uyguluyorum beni gün boyu tutuyor. Sürekli stokluyordum ama fiyatlar aldı başını gidiyor. Şuan kullandığım da bitince ne yapacağım meçhul.
Yves St Laurent Manifesto Parfüm
Bu parfümün 30cc miktarına tam 140 tl bayılmıştım. Şuan baktım ki 220 tl olmuş. En çok istediğim parfümdü, hayatımda hiç bu kadar güzel koku koklamadım. Ama çok çabuk bitti be. Param olsa yine alırım ama buna ayıracak kadar yok :( Alan olursa benim için de sıksın 🙏😎
Lux Aseton
Bir marketten öylesine ihtiyacım olduğu için almıştım gayet de güzel çıkardı koyu renk ojelerimi dahi. Denk gelirsem yine alınabilir.
Garnier Çift Fazlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Öyle ayrı ayrı uğraşmıyım da hem göz hem yüz makyajını tek bir şeyle çıkarayım diyenler için efsane bir ürün. Bir de öyle güzel çiçek kokuyor ki içim açılıyor her seferinde. Başlangıçta pamuğun üzerine döküp  en az 30 sn gözlerinizin üzerinde bekletirseniz, reklamlardaki kadar olmasa da anında makyajın %90 ını alıp götürüyor. İndirimde kapmam lazım.
Rosense %100 Gül Suyu
Bilerek bunun sprey formunu almıştım. Yüzüme sıkıp tonik niyetine kullanıyordum. Gül kokusunu gerçekten hiç sevmememe rağmen kullandım. Varın siz düşünün :)
Nivea Bal Mumu Özlü El Kremi
Bunun deniz iğdelisine bayılıp kendime almıştım. Göktuğ da ballısını isteyince bunu da o kullandı. İkisi de gayet su bazlı kolay emilen el kremleriydi. Ama ben deniz iğdelisini tercih ederim, ballısı biraz bayıyor:) Denk gelirsem yine alabilirim.
Avon Attraction Parfüm
Arkadaşımın çok güzel koktuğunu fark edip markasını öğrenip aldığım bir ürün. Denemek için 30cc'lik almıştım. Bitince kesin büyüğünü de alırım diyordum ama yeni bir parfüm keşfettim vazgeçtim. Yine de alınabilir, çok güzel çiçeksi bir kokusu var ama kalıcılık konusunda bence sınıfta kalır söyliyim.
Rebul Yeşil Çay Kolonyası
Bu markaya bayılıyorum, parfüm gibiler gerçek anlamda. Kolonyada bir dünya markası gibi:) Bebek kolonyası gibi kokuyor. Hatta annem ilk kokladığında küçüklüğünüzü hatırlattı diyerek duygulandı :) Büyük boyunu da alıp eve koydu, bizi özledikçe koklayacakmış. Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyoruuum. Yaseminlisi de favorilerim arasında.
Le Petit Marseillais Beyaz Şeftali ve Nektarin Özlü Duş Jeli
Güzel ve taze bir kokusu var ama tabiki kalıcı değil. Duşa gir çık bitti :) Nemli bir his bırakması güzeldi. Duş jeli ihtiyacında ve indirimde alınabilir.
Cresoll Siyah Şampuan
Procsin'in Alsancak'taki mağazasının açılış indiriminden almıştım. Aktif karbon ve siyah sarımsak içeriyormuş.Su gibi bir yapısı var,elden kayıp gidiyor. Adı üzerinde siyah ama saça sürdüğünüzde incecik beyaz köpükler oluşuyor ve beyazlaşıyor. Saçlarıma yettirebilmek için çok kullanmak zorunda kaldım ve çabuk bitti. Düzenli kullandım, saçlarıma sadece yumuşaklık verdi. Bir daha alacağımı sanmıyorum.
Bionet Rezervuar Blok
Tuvaletin rezervuar kısmına koyulan, kireci önlemeyi ve hijyeni sağlamayı vaat eden bir ürün. A101 markası. Her sifon çekişte suyun rengini mavi yapıyor.Hafif, taze bir kokusu var. Etkisi de baya uzun sürüyor. Bunun diğer çeşidi olan ve tuvaletin kenarına takılanları ben hijyenik bulmadığım için onlardansa bunu almayı tercih ediyorum. Denk geldiğimde yine alırım.
Biotrue Lens Solüsyonu
Doktorumun önerisiyle hep kullandığım solüsyon. Diğer markaları da denediğim için söyleyebiliyorum ki en iyisi bu. Gözyaşına en yakın formülasyona sahip bence. Her lens siparişimde Resiteden daha ucuza alabiliyorum.  
Highjenic Narsprin Çok Amaçlı Temizleyici
Herkesin evinde bu ve türevleri bulunmalı gerçekten. Özellikle lekelenen tişörtlere bölgesel uyguluyorun ve beyazları yıkarken çamaşır makinesinin deterjan gözüne bir kapak ekliyorum. Her ama her lekeyi çıkarttı şimdiye kadar. Tekrar alırım.

Yorumlarınızı bekliyoruum.Bir dahaki bitenlerde görüşmek üzeree ❤

4 yorum:

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...