19 Ekim 2019 Cumartesi

Yüksek Tansiyon- 2003 Yapımı (Gerilim-Korku)

   
Az önce izleyip bitirdiğim film için eleştiri-öneri yazısı yazmak istiyorum şuan şiddetle. Tam olarak dumanı üstünde.
   Ben hayatımda hiçbir filmde bu kadar gerilmedim ve yanımdakinin kolunu hiç bu kadar sıkmadım blog. Hala içim de dışım da titriyor. 
   Kendisi bir Fransız yapımı. Amerikada High Tension olarak gösterime girmiş. 
Yüksek Tansiyon tam olarak yüksek tansiyona sebep olabilecek düzeyde korku, gerilim ve biraz iğrençlik içeriyor. 

   Okul arkadaşı olan Marie ve Alex sınavlarına rahat çalışabilmek için Marie'nin ailesinin yaşadığı oldukça ıssız bir yerde olan evlerine giderler. Gece herkes odasına çekildikten bir süre sonra psikopat bir adam eve gelir ve olaylar gelişir.
   Daha fazla ne anlatırsam spoiler verme ihtimalime karşı anlatmamayı tercih ediyorum. 
   İlk 15. dakikasında daha fazla devam edemeyeceğime karar verip kapatmayı düşündüm gerim gerim gerildiğim için. Ama yapamadım :) 
   Eğer kan görmek sizi irrite ediyorsa filmi hiç açmayın bile.
   Ben gerilmek istiyorum diyen varsa da mutlaka ama mutlaka izlesin.
Herkese huzurlu uykular diliyorum. Çünkü bu film sizi bir daha uyumaya korkacak hale getiriyor. ❤

Filmin sonu için de yorum olarak buraya bir şeyler karalamak istiyorum ama yapmayacağım. İzleyip siz karar verin, yorumlarda buluşalım🙋

12 yorum:

  1. Yaa kendimi suçlu hissettim şu an :' Ben çok fazla gerilim izlediğim halde beni de germişti ama o derece olmamıştım :'D Çok korktuğum filmlerin oyuncularını araştırırdım bu bayağı bi kafa dağıttırıyo tavsiye ederim! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anııl :D Beni nasıl gerdiğini buraya yazmaya çalıştım ama yazabildiğimin çok daha ötesindeydim izlerken inan. Suçlu hissetmee, sadece biraz zor uyuyacağım o kadar :D Şaka yapıyorum tavsiye ettiğin için çok teşekkür ederim gerçekten. Etrafımdaki herkese de önereceğim, özellikle korkutmak istediklerime :D

      Sil
  2. heey bu bilmem mii. cecile de france oynuyo. iyi korku. dehşetli :) yüksek tansiyonlu :) eğer izlemediysen bunun kadar korkunç veya daha korkunç olanlar da var :) dayanabilirsen bir dene bakalım :)

    tez (thesis)
    ölüm provası (odishon)
    şeytanı gördüm (ang ma reul bo at da)
    bir sırp filmi (sırpski film)
    içerde (a l'interieur)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay deep bu önerdiklerini de izleyip hepsi için şimdiye kadar izlediklerimin en iyisi dersem şaşırma o zaman :D Ne kadar gerilsem de gerilim izlemekten hala vazgeçmedim. Hepsini izlicem. Çook teşekkür ederim önerilere ihtiyacım vardı:))

      Sil
  3. Bu film benim tansiyonumu kesin yükseltir :) Çok fazla kesmeli ,kanlı filmleri sevmiyorum sanki. Gece uyuyamıyorum sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu tam o film :D Ben de biraz zor uyudum:)

      Sil
  4. Gerilim filmleri uzak olsun zaten fazlasıyla gerginiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gergin olmamak mümkün değil ki ülkede. Tabi sizin kararınız..

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...