28 Ekim 2019 Pazartesi

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 9

   Edischar ve Taha'nın başlattığı Ağaç ev sohbetlerine hepp katılmak istedim ama bir türlü vakit bulamadım sanırım. Şimdi geldim burdayım.
Bu aralar Deep (Sade ve Derin), İrem Can(Konumuz Kitap) ile birlikte yürütüyorlarmış bu sohbetleri.   
   Bu haftanın konusunu da Sessiz Gemi (Kavanozdaki Beyin) ile birlikte seçmişler. Konu bir acayip güzel, o zamansa başlıyorum 😄

Rüya görüyor musunuz? Görüyorsanız, ne tür rüyalar görürsünüz? Rüyalarınızı hatırlıyor musunuz? Sürekli olarak gördüğünüz rüyalar var mı?
 
 Rüya görüyorum tabikiii. Ya ama benim rüyalarım hep korku dolu hep endişeli rüyalar. Rüyamda ağladığım da ağlayarak yada birine sitem ederek uyandığım da çoktur hatta. Daha üç gün önce oldu bu. Rüyamda annemle tartışıyordum. Bir çok kez karşılıklı bağırıştık rüyamda ama sonuncusunda sesli şekilde dile getirdim, aynı anda da uyandım zaten. Ne dediğimi ya da niye bağırdığımı sorma blog hatırlamıyorum :D Benim hep kendime zarar veren çok düşünen yapımdan böyle kötü rüyalar çıkıyor olsa gerek.
   Çok gerçekten çok üzüldüğüm rüyaları hep hatırlarım. 'Belki de daha çok üzüldüğün rüyalar gördün ama  hatırlamıyorsun' diyecek olabilirsin çok haklısın. Kendimle çeliştim ama silmeyeceğim cümlemi içimden öyle geldi :D
   Mesela küçükken çok iyi hatırladığım iki rüyam var, hemen birini olabildiğince kısa şekilde anlatıyım.
   5-6 yaşlarındayım, pazara gitmişiz annem ve yengemle beraber. O ikisi tezgahta bir şeyler bakınırken ben de kendi etrafımda dönüyorum. Annem sürekli "dönme kızım düşeceksin bak kapacaklar seni diyor" :D
Ben dinlemiyorum tabi devam dönmeye. Bir anda kendimi pazardaki süpürge satan teyzenin kucağında buluyorum. Bana " Ay sen ne güzel kızmışsın gel beni seni evime götüriyim benim kızım ol " diyor o arada da kollarımdan tutuyor beni, yüzümü seviyor falan. Etrafa bakınıyorum, anneme sesleniyorum ama göremiyorum. Sonra annemin eşarbını tanır tanımaz hemen teyzenin elinden kurtulup anneme koşuyorum. "Anne beni kapmaya çalıştılar" diye ağlıyorum sarılıyorum. Annem de sadece " Ben sana dönme demedim mi al işte " diyor. Cevaba bakın :D
    Ve ben bu rüyanın 14-15 yaşıma kadar gerçek olduğunu sanıyordum. Yani gerçekten böyle bir olayı yaşamışım gibi. Bir gün tesadüfen anneme anlatmıştım. Annem de "hayır bu anlattıklarının hiçbiri olmadı sen rüya görmüşsün" demişti. Ben şok :D
   Hep böyle gerçekçi rüyalar görmekten çok bunalıyorum vallahi.
   Ben de gökyüzünde uçtuğumu göreyim mesela, Deep gibi suya dalayım dimi :D Olmuyor çoğu zaman...
   Sürekli değil ama 3 -4 defa gördüğüm bir rüyamda da hep kuzenimi bir yılandan korumaya çalışırken yılan her defasında beni sokuyordu. Aşşırı acı vericiydi blog rüya olsa bile o zehri vücudumda hissetmiştim işte birkaç defa.
   Ayy çok uzattım bu konuyu ama çok sevdim ne yapayım, kendi kendime gülerek yazdım yazının tamamını.
  Yine bir ağaç evde buluşup sohbet etmek için görüşmek üzereee, katıldım gitti 😍


14 yorum:

  1. Haftanın konusu güzelmiş.Sarıyo ya ağaç ev sohbetleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harika:D İlk sohbetten sarmıştı beni, siz de katılıın sohbet edelim

      Sil
  2. Çok güzel yazmışsınız. Katıldığınız ve desteklediğiniz için çok teşekkür ederim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiiim bırakmam artık bu sohbetleri müdavimi olcam :D

      Sil
  3. Kıskanmamam mümkün değil. Ben dün gördüğüm rüyamı sabahına hatırlayamıyorum, siz dört yaşında gördüğünüz rüyayı ayrıntısıyla anlatıyorsunuz bize. Helal olsun yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o benim için yaşanmış bir olaydı belli yaşa kadaaar :D Bir rüyam daha var böyle onu da bir yazımda anlatırım tam bir travma benim için :D

      Sil
  4. Küçükken gördüğüm rüyaları hatırlamayı isterdim bende.Baya gerçekçi bir rüyaymış sonradan gerçek olmadığını öğrenince nasıl hissettiğinizi bende buradan hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hep unutmamak için bir yere yazsak da dönüp dönüp okuyabilsek. Bilinçaltı çok başka bir şey :)

      Sil
  5. yaa ben de tekrar eden rüya çok görürüm rüyalarla başım dertte ama aynı zamanda öykülerimi de hep rüyalardan çıkarttığım için şikayet edemiyorum :D ben de yazacağım bunu bakalım :) bu arada hikaye oyununda fatoştan sonra nehir tanrısı kaystros ondan sonra da sıra sana gelecek önceden söyledim mi hatırlamıyorum ama kaystros'a söylemiştim :) senden sonra da farklı diyarlar yazmak istedi haber vereyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şikayet etsek de görüyoruz nasılsaa :D evet evet sıramı biliyorum heyecanla bekliyorum :) Ama sanırım benden sonraki blogu ben takip etmiyorum tanımıyorum yani, bana bir linkini atabilir misiin hem takip edeyim hem de mimleyebileyim :)

      Sil
    2. aynen öyle :D
      tamamdır işte linki :)
      https://farklidiyarlarayolculuk.blogspot.com

      Sil
    3. Tamamdııır :)) Gelsin hikayeler o zaman :D

      Sil
  6. dönme dedim sanaaa hihi ay hep gerçek sandın he çok tatlı. yılan amaniiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemi nasıl canlandırdıysam artık kafamda :D hahahhaa

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...