21 Ekim 2019 Pazartesi

Youtube Keşiflerim: Sevgi Choi (Choi Family) 👀

Birkaç gündür sadece yazılanları okuyorum ve yorum yapıyorum. İçimden gelmeden zorlamayla bir şeyler yazmayı hiiç sevmiyorum. Az önce de yeni bir video izledikten sonra kendimi burada buldum. Çünkü konuşmak istiyoruum :D Mutluyum.Öyleyse şöyle başlıyım:
Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim. Evet, i harfi koymaktan sıkılana kadar tıkladım tuşa blog :)
Keşfettiğim ve izlemekten çok keyif aldığım bir Youtube kanalı söyleyeceğim bugün. 
Adı Sevgi Choi.
Önceden Kore'deki günlük yaşamlarını paylaşan, şimdi ise Türkiye'den bize seslenen bir ailenin kanalı bu aslında. Kısa bir zamana kadar Sevgi, eşi Sungho, küçük ve aşşırı tatlı kızları Gece Luna ve köpekleri Paris'i içeren bir kanaldı. Fakat yakın zamanda oğulları Aslan da aralarına katıldı. Çok güleç ve size günün yorgunluğunu attıracak kadar sempatikler. Aralarında bazen Türkçe bazen İngilizce ve bazen de Korece konuşuyorlar. Konuştukları dil her ne olursa olsun altta diğer iki dil için altyazı mutlaka bulunuyor.
Özellikle kursa başladığımdan beri konuşma diline aşina olmama da fazlasıyla katkısı oluyor bu konuşmaların. 
Özetle, izlemenizi önerebileceğim kadar güzel bir kanal. Karşınızda içinizi ısıtacak bir aile bulacağınıza eminim.

Gününüz sımsıcacık geçsiin 💛 

22 yorum:

  1. ay kore türk he ne hoş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoşlarr yeni yeni şeyler öğretiyorlar:))

      Sil
  2. Ay ne tatlılarmış, hemen bakıyorum. Teşekkürler öneri için :))

    YanıtlaSil
  3. Sevgi ablayı uzun zamandır takip ediyordum Gece çok tatlı en çokta onun için izliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gece ay ne güzel isim yaa ne tatlılar ben de izlerim bundan sonraa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi de çok tatlı valla:D şuan minik olan Aslan da çok tatlı. Gecenin yerini alabilecek mi görücez :D

      Sil
  5. Bu sıcak öneriniz için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de yorumunuz için çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. sen dee ortak öykümüze katılsan yaa :) istersen yazmak, o yazıma yorum yap yani, yazcam deee :) veya sessiz gemiye gidip sölee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur geliyim yazına da orda yorumda anlatayım hislerimi:))

      Sil
    2. heeey, ayol ne üzülmesi, yazarsın yaa, rahat bi zamanında yazarsıın, sonaaa bak, olmazsa yaniii, kısa bi paragraf yazarsın ki, hafif bişiler yazarsın yani, ay nolcaaak :) istersen ama söle yine bana veya sessiz gemiyeee :)

      Sil
    3. yorumları şimdi gördüm mailde :) eğer yazmayı istiyorsan tabi ki yazmalısın akıllım :) bu oyunda rahat olmak kural ve olabildiğince saçmalamak serbest :D bak hikayede daha çok detay istediğin noktalardan birine vurgu yapabilirsin mesela çok kısa veya uzun istediğin gibi yazarsın ki rahat ol lütfen :)

      Sil
  7. Hey bende yeni keşfettim bu kanalı.gerçekten hem samimi hemde çok eğlenceliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin dd keşfetmene çok sevindiim :) bence de :)

      Sil
  8. Farklı kültürü tanımak-anlamak-empati kurmak bakımından iyi olur
    Bende abone oldum hemen
    teşekkürler harika keşif olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum size, özellikle Kore ile ilgili bir sürü şey öğrenmiştim eski videolarında. Şimdi de aralarındaki eğlenceleri ve Gece Luna için izliyorum :)) Rica ederim beğenmenize çok sevindim

      Sil
    2. inşallah tiyatrocu ve dizi oyuncusu eşini dizilerdede görmek isteriz

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...