16 Ekim 2019 Çarşamba

Ortaya Karışık

   Günlerim boş ve ders çalışmakla geçiyor. Dersten çıkıp eve geldiğimde o günün tekrarını yapmak bazen hiç içimden gelmiyor blog. Eğer tekrar etmezsem de ertesi gün aklımda pek bir şey kalmıyor. Böylece konular birikiyormuş gibi...
   Hem önümüzdeki Yökdil'e hem de Yds'ye kayıt yaptırdım. Gitti 240 tl'm. Bu nasıl bir kağıt parasıdır yarabbi. Kpss'ye kayıt yaptırdığımda da bir bu kadar vermiştim. Üstüne tercih yapmak için de 20 tl daha bayılmıştım. Tercih yani sadece tercih.. Biz online olarak tercih yapıyoruz, onlar da online olarak atama yapıyorlar. Bu para sadece sömürülen öğrenci parasıydı.
   Yökdil'de sınava sağlık bilimlerinden gireceğim için tıp ile alakalı kelimelere bakmaya başladım sözlüğümden. Allahtan okul hayatımda makale taramaktan biraz olsun aşinayım bazı kelimelere. 3 Kasım'a kadar da kursla birlikte üzerine ne koyabilirsem kar şuan💃.
    Konudan konuya atlıyorum ama kurs deyince bahsetmek istedim. Sınıfta yaklaşık 40 kişiyiz ve kimse birbiriyle sohbet kurma çabasında değil. Tamam ben de "gel iki lafın belini gıralım" tipinde değilim ama sınıfa girdiğinde 'günaydın, merhaba' demek, çıkarken 'iyi günler herkese' deyip gülümsemek bu kadar külfet mi yani? Sorarım size 😄
   İnsan büyüdükçe soğuklaşıyor sanırım ben onu anladım. Şimdilik tanıştığım ve konuştuğum 2 kız var. Herkesi tanıyabilmek ve isimlerini öğrenebilmek için Whatsapp'tan kaydettim. Evet yaptım bunu blog başka çarem yoktu🙋
  Konu curcunası bittiyse ben artık kaçayım.
  Şimdi biraz kelime bakıp uyuyım ki zihnimde o kelimeler dönsün saçma sapan rüyalar yerine.
   Herkese bol sohbetli sınıf arkadaşları ve iş arkadaşları diliyorum💜

24 yorum:

  1. Ben okul dönüşü çok yorgun oluyorum ve genelde pek çalışamıyorum :/ Vize döneminde yine birikecekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedenen yorgunluk değilse de zihin yorgunluğu bitiriyor beni de :) Hele o vize dönemleri ah ah..

      Sil
  2. Biz gençken kıpır kıpırdık,neşeli,hayat dolu şimdiki gençlere üzülüyorum hayat çok erken yaşta omuzlarına çökmüş fakat umut her zaman var unutma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok erken. Yapmak istediklerimi hep erteliyorum hayatımda. Umut yitip gitmiyor içimde ama günlük hayatta pek aklıma gelmiyor. Umarım vardır:)

      Sil
  3. Son cümlen çok hoşuma gitti.Oldukça içten ve naif bir taşlama :)

    YanıtlaSil
  4. kolaylıklaar. yökdil daa kolay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yökdil yds'ye göre kolay ama bana hala zor deep çalışıyorum :))

      Sil
  5. İnsanlar giderek bireysel dünyalar kuruyorlar kendilerine, bu dünyalara başkalarını almaları giderek zorlaşıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dümyalarına almasınlar ama günaydın diyebilirler:) Çok mu şey istiyorum bilmiyorum:)

      Sil
  6. O bile zor geliyor artık düşün :)

    YanıtlaSil
  7. Maalesef bu harç paraları insanların iliğini, kemiğini kurutuyor.

    YanıtlaSil
  8. Kolaylıklar ve başarılar biliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  9. bşarılaar kolaylıklaar iyi haftasonlaruuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim aynı şeyleri diliyorum deepciim:D

      Sil
  10. Sana kolaylıklar diliyorum... Zor bir dönem :/

    Günaydın demeyi bile bilmeyen insanlara deli oluyorum bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum:) Artık alışmaya başladım sanırım :)

      Sil
  11. vizeye son 1 hafta kala notları okuyacağım diye gözleri bozulanlardanım ben :) keyifle okudum yazını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de gözlerim bozuk olduğu halde o vize dönemlerinde daha da bozulduğunu hissediyordum :)) Çok teşekkürler hoşgeldiniz bloguma

      Sil
  12. Ya kelimelerin efendisiyiz, yada kelimelerin kölesiyiz; seçim bizim.

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...