4 Kasım 2019 Pazartesi

Kasım Ayı Meydan Okuması 4. Gün (Bugünlük Küçük Sevinçler) ☺

   Dün Yökdil zordu blog, Gerçekten zordu. Kendimi salak gibi hissettim. Çünkü geçen senekine girdiğimde daha az şey biliyor olmama rağmen bu senekiyle yarışacak gibi hissediyorum puan konusunda. Sınavdayken aklımla birlikte bir de lenslerim beni yarı yolda bıraktı. Normalde astigmatlılar bilir önünü bile bulanık görürsün. Hah işte o bulanıklıktan çok daha fazlası oldu dün sınavda, lens gözümdeyken. Ellerimin temiz olduğunu bildiğim için arada bir yukarı aşağı oynattım ama yok, en son lense "senin insafın kurusun" diye bağıracaktım. Bağırmadım blog ama lensi oracıkta çıkarıp sıramın üzerine koydum, çıkarken çope atmak için. Sonra da "gözümü seveyim" dedim ve sınava devam ettim. Evet bu badireden sonra söyleyebilirim ki sanırım benim yüksek lisans başvurusu önümüzdeki yaza kaldı.
   E napalım. Çalışmaya devam, daha bir hırslandım sanki.
   Neyssse meydan okumanın bugünkü konusuna bakalım o zaman.
 Ben sorudan sadece bugün hissettiğimiz yani anlık küçük sevinçleri paylaşmamız gerektiğini anladım. Öyle değilse bile ben böylesini yapıyım, daha çok sevdim 😍




☺ Hava sevdiğim gibi ne kapalı ne açık, tam bir hırka havası...

☺ Bazı insanlar hala kibar. Teşekkür ederim, pardon geçebilir miyim, kusura bakmayın gibi cümlecikleri kullanmaya yatkınlar.

☺ Ailem sağlıklı, sevdiğim ve yanımda durmasını istediğim herkesin bana değer verdiğini hissedebiliyorum. ( yanımda durmasını istemediğim insanlar pek de umrumda değil 😄 )

☺ Bugün zor uyanmama rağmen derse gitme azmini içimde hissederek yüzümü soğuk suyla foşur foşur yıkadım.

☺ Makyaj yaptım. 

☺ Ailemle konuştum ve mutlu olduklarını hissettim.

☺ Sabah kurs arasında uykumun olduğunu hissedip mis kokan kahvemi içtim.

☺ İzlediğim bir dizinin yeni sezonu çıktığını öğrendim ve izlemeye başladım.

☺ Saçlarımı kestirdiğimden beri şekillendirmeyi seviyorum, bugün de sevdim.

☺ Lahmacun yedim.

☺ Mutfak tezgahını çamaşır suyuyla temizledim.  (küçük terapim :D )

Benim aklıma gelen bugünkü küçük sevinçlerimi okudunuz az önce. Sabahtan itibaren beni mutlu eden anlık şeyleri not aldım. Bir yerden sonra kopmuşum :) olsun aklıma geldiği kadarıyla artık. Son madde için ayrıca bir gün yazmak istiyorum buraya. Bazı ev işlerini seviyorum ve bir tane en sevdiğim var ki bugüne kadar onu seveni hiç görmedim :D Bir gün yazışırım konuşuruuuz. Şimdi kaçıyorum. 
Hoşçakalııın❤

Not: Bu aralar Yökdil'den çokk bahsettim artık konuşmayacağım bu konuda söz. Kendimden sıkıldım vallahi

29 yorum:

  1. bende severim mutfak tezgahına çamaşır suyu dökmeyi 😊terepi oluyor gerçekten 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gerçekten onun kokusu ve temizliği mest ediyor beni 😄 sevgileer

      Sil
  2. Keyifli bir yazı insanı mutlu ediyor. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunuzda dolayı mutlu oldum ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu hırka havaları ne güzel oluyor değil mi? Sonbahar kesinlikle candır❤ Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharın tam ortasını çok seviyorum gerçekten :)) teşekkürler sevgilerr

      Sil
  4. Ben de sadece bugünkü küçük sevinçlerimizi anladım ve öyle yazdım :D bu yazı da güzel olmuş, yanımda durmasını istemediğim insanlar umrumda değil maddesini sevdim en çok diğerleri de güzel. Çamaşır suyunu hiç sevmem o çok ilginç geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o insanlar uzak dursun zaten ne gerek var :) ayy kısa süreli kokusu beni mest ediyor nedenini hiç bilmiyorum gerçekten :D

      Sil
  5. Sınavı saymazsak güzel bir gün geçirmişsin.Sınavında beklediğinden iyi gelir inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep yaptığım şeyler aslında ama böyle yazınca güzelmiş gerçekten :D. Umarıım teşekkür ederim güzel yorumun için

      Sil
  6. Lens çok aksilik olmuş ama mutluluklara odaklanalım. :)) Kibar insanlar beni de mutlu ediyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zorladı beni çöpe at diye yalvardı :) Benim de günümü güzelleştiriyor o insanlar :D

      Sil
  7. Daha sonuç gelmemiş, yelkenlerimizi indirmeyelim lütfen :) Ama olmazsa da mutlaka bir nedeni olduğu için olmamıştır, bir sonraki sefere daha iyisi olacağı için olmamıştır. Bu inancım beni hiç yarı yolda bırakmadı.
    Hangi alandasınız merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de buna inanmaya çalışıyorum, sonuçtan ümidim olmamasına rağmen bekliyorum yine de :)) Hemşirelik mezunuyum, doğum ve kadın hastalıkları alanında yüksek lisans yaomak istiyoruum :D Sevgilerr

      Sil
  8. Ah, çok aksilik dolu bir sınav süresi olmuş..O yaşadığın huzursuzluk tüm dikkatini dağıtmış..
    Olsun, yine de sonuç belli olana kadar enerjini yüksek tut bence :)
    Bu tam hırka havalarını ben de seviyorum, dolu dolu yaşayalım, sağlıkla.
    O, seveni görmediğin ev işini de çok merak ettim bak, en kısa zamanda yaz konuşalım :)
    Her günün mutluluklarla dolu geçsin..Ve umarım planladığın gibi olur her şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aksilikler yüzünden odaklanamamışım, sonucu boşvermiş durumdayım artık önüme bakıyprum :) o iş çok da tuhaf bir iş değil ama kiöse sevmiyor benim kadar. bir ara yazarım konuşuruz illakii :D aynılarının hepimiz için diliyorum mutlu olalım :)) çok teşekkürler samimi yorumun içiin

      Sil
  9. Evet ya bir de sonucun temiz olduğumu görmek rahaylatıyor :D Umarıım, tüm hatayı lense vermek istemiyorum tabi en baştan da lensi atıp sınava odaklanabilirdim ama kıyamadım yine hata bende :D

    YanıtlaSil
  10. Şu lensler rahatsız etmiyor mu ? Bir gün mutlaka deneyeceğim çok merak ediyorum.Mutfak tezgahını silmek 😄.Bu arada lahmacun candır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yook normalde kendi gözüm gibi ama gününü geçirdiğim zaman böyle olabiliyor işte :D çamaşır suyu kalp ben :)) Lahmacun ennn sevdiğim

      Sil
  11. Lens hayatım boyunca kullanamam. Geçmiş olsun. Çamaşır suyu hastalığı bende de var ki. Bunu bende yapacğaım ama 6.gün oldu. Sanırım hızlanmam lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanamam diyen yakın arkadaşların hepsi kullandı desemm sonra da daha önce niye kullanmamışım ki dediler :) teşekkür ediyorum, olsun hepsini bir anda yazın okumaktan mutluluk duyarım

      Sil
    2. Yok ben kullanamam çünkü gözlerimde sulanma olayı çok fazla. Bir de ben lensi unuturum. Gözümü oğuşturup düşürürüm. Külliyen zarar:)

      Sil
    3. Aa evet o doğru kesinlikle ovuşturamıyorsun gözünü, ovuşturmayı özledim :D

      Sil
  12. Yüzünü bu soğuklarda soğuk suyla yıkamak büyük cesaret 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'e soğuk daha tam olarak gelmediii :) Sonraki günlerde gidişata göre bakıcaz artık :))

      Sil
  13. İçimde bir ses sınavda umduğundan yüksek bir puan alacağını söylüyor:) Kasım ayının ortasına doğru yol alıyoruz, İzmir'i yaz bırakmıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off umarım, her ne alırsam buraya yazacağım söz :D İzmirim de yazı bırakmıyor olabiliir :)) Hiç bırakmasa keşke kışı da yazı kadar kötü :D

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. The walking deadddddd :)) Hala sıkılmadan izlediğim dizi :)

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...