8 Kasım 2019 Cuma

Kargo, Uyku, Fasulye Üçgeni

Seelaaaam, 
   Bu aralar mimlerden yürüyordum. Bayağı hayatımı geçmişimi kendimi tanıttım gibi hissettim. Ben buyum bunu yaparım der gibiydim hepsinde :) 
   Şimdi biraz bugünlerimi anlatayım dedim. Sen bugünlerde farklı napıyorsun ki ne anlatacaksın deme blog içimden geldi :D
   Sabah 10 gibi kargo görevlisinin aramasıyla uyandım. Tam alarm sanıp kapatmıştım ki ekrana bakınca numarayı gördüm. Sabahki sesimi ben bile duymaya tagammül edemediğim için ııh yapıp boğazımı temizleme çabamdan sonra açtım. Adres karışık kuruşuk yazıldığı için onu teyit etti ve 15 dakika sonra kapıdaydı. Heyecanla kargomu açma işlemimden sonra ( yeni gelen kargoya bayılırım😍) yorganımın sesi geldi kulağıma. "Gece çok geç yattın 10 senin için erken" diyordu. Kargocudan önce yüzümü foşurdatmama rağmen gözlerimle yorganın arasına girmedim ve uyudum. Uyansam bilr kendimi geri uyutma gibi gizli bir yeteneğim var benim. Uykuyu sevmeyen insanlara hayran olduğum kadar kimseye değilim vallahi :D Neyse kaçta uyandığımı söylemiyim utanıyorummm.
   Sonra tabi kahvaltı, kahve ders çalışma seansları falan...
   Akşam için de kuru fasulye yaptım. Tazesi olmadığı için ve marketteki paketlilerin de oldukça geç haşlandığını bir arkadaşımdan duyduğum için ilk defa konserve bir şey aldım. Sanırım benim aldığım kuru olanı değildi ama olsun. Ben zaten barbunyayla fasulyeyi bile ayıramam.
   Konserve fasulye nasıl yapılır diye video da izledim tamamdır :D Normalini biliyorum ama ne bileyim belki konserve farklıdır diye düşündüm, değilmiş. Düz fasulye yemeği tarifi... Aşırı çabuk pişti tabi ama farklıydı be. O konserve tadını aldım yani. Pilavla iyi gitti ama çok da sevdiğim söylenemez, o ağızda dağılan fasulye tadı yoktu.
   "Ne anlattın be irem sanki fırında kaburga dolması yaptın" diyor içimdeki ses beni uyarıyor. 
    Ben gideyim. Kargo, uyku ve fasulye etrafında dönen bu yazımı yine içimi dökmek eylemini gerçekleştirmek için yazdım. 
   Hoşçakalıııın daha akıllıca, sanat kültür dolu yazılarda görüşmek üzeree 😄

14 yorum:

  1. Keyifli bir yazı olmuş.Barbunyayi çok severim.Bazen fazla kurufasulye haşlarım.Kalani buzluğa atarim.Kolaylik oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bu yazımı bilr beğendiğiniz için teşekkür ediyorum :D Ben de düzgün bir fasulye alacağım yer bulup fazla alayım seviyorum bu yemeği. Barbunyayı da yakın zamanda deniyim de aradaki farkı anlıyım , bu cahilliğimle hayat geçmez :)) Sevgilerr

      Sil
  2. hehee kargo uyku ve fasulyeee tatlı hayaaat :)

    YanıtlaSil
  3. uyku söz konusu olduğunda;
    sen=ben ...
    napıcaz biz uykuyla :)yeni kargoları kim sevmez ki?Hemen açıp inceleyesim geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off valla ya :)) Uyuduktan sonra da büyük pişmanlık yaşıyorum o da ayrı mesele :D Kargoda da sen=ben 😄

      Sil
  4. Ailecek uykuyu seven bir yapımız olduğundan seni çok iyi anlıyorum. 48 saat aralıksız uyuyabilirim. Eşim ve oğlumda aynı.
    Konserve fasulye pek güzel olmuyor. Mümkünse yazdan haşlayıp ya da domates sosuyla dondurucuya koy. Lezzeti tazesi gibi olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah aynen öyle işte rekorum nöbet sonrası 18 saat :)) Annem yapıyor ondan alayım da konserveye katlanmıyım artık teşekkürlerr :D

      Sil
  5. Uyku kadar güzel bir şey yok ya.Sonsuza kadar uyuyabilirim galiba :).Ayrıca pilav üstü kuru candır. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :D önceden bu pilav meselesini sevmezdim ama şimdilerde hoşuma gidiyor neden oldupu bilinmez 😄

      Sil
  6. Bence çok keyifli. Günlük olayları esprili yazıyorsun. Bence böyle çok yaz 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kafama esince işte :D ççok teşekkür ederim 😄

      Sil
  7. Fasulye en sevdiğim :D ama taze fasulye daha güzel değil mi :)) en sevdiğim yemek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya inanır mısın taze fasulye çok garip bir yemekti benim için. İlköğretimde okuldaki öğle yemeğinde bir fasulyenin kılçığı yüzünden boğuluyordum az daha o yüzden geçen seneye kadar annemin yaptığı hiçbir taze fasulye yemeğini yemedim. Bir kere kendi evimde denedim ve sevdim. Korkularımı yendim gibi bir şey :D Şuan benim de sevdiğim yemekler arasındaa :D

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...