9 Kasım 2019 Cumartesi

Kasım Ayı Meydan Okuması (7. ve 8. Gün)

Meydan okumanın son günlerine yaklaşıyoruuz. Ne çabuk bitiyor ya, çok eğlenceliydi. 7. Ve 8. Günü birleştirip yazdım bugün. Keyifle okursunuz umarıım😄

Hayatında seni yönlendiren en belirgin duygun nedir?

   Bu soruya aklıma ilk geleni söyleyeceğim:

 Merhamet...
   Merhamet kötü bir kavram değil tabi ama aşırısı olunca pişmanlığa dönüyor gibi. Çokk aşırı çabuk affediyorum aşırı çabuk unutuyorum. İnsan bazen kin beslemek istiyor anlıyor musun blog. İntikam gibi şeyler, bir gaza gelmek yeni... Ama olmuyor. Benim gibi üşengeç bir insanın da kin tutması beklenemezdi zaten, üşeniyorum ben. Ne gerek var şimdi kötü olmaya diyorum. Önceden böyle olmadığımı hatırlıyorum ama salmışım artık. Naparsan yap diyorum keyfimi bozamazsın :D


Neden blog yazıyorsun? Blogu sevme sebebin nedir?

İlk olarak Göktuğ'un kardeşinin sahibi olduğu Umut Durakları blogunu okumaya başlamıştım. Açıkçası daha önce blogun sadece ismini duymuştum bu kadar kolay ulaşılabilir ve bu kadar özgür bir ortam olacağını düşünmemiştim. Anıl'ın yazılarını kontrol ediyordum arada yazmış mı diye :)) Sonra sen de yazsana mevzuları oluşunca Göktuğ ile ortak bir hesap açalım dedik. Tek bir yazıyla aramıza katıldı ve gitti sağolsun :D Tek devam ediyorum ama blogun ismini de çok sevdim, böyle kalacak.
   Yazma isteğim, günlük tutma isteğim çok aşırı olduğu için bunları yapmayı çok sevdiğim için burayı da çok seviyorum. Her gün yeni şeyler öğreniyorum. Yeni arkadaşlıklar ediniyorum. Sadece yorumlarda bile sohbet etmek insana güzel hissettiriyor, bayağı güzel. Günlük hayatımdan biraz olsun uzaklaşıp bambaşka dünyaya dalış yapıyorum yazarken ve okurken. İnsanları gözlemlemeyi de çok sevdiğimdendir belki blog dünyasında da insanları  tanımayı seviyorum.
 
  Hepp yazalııım, hiç bitmesin burası 💚

12 yorum:

  1. Kin tutmaya üşenmek 😂 çok iyimiş ya sesli güldüm resmen.Blog yazmak gerçekten çok güzel bir şey sayende ben de öğrenmiş oldum.Umarım sonsuza kadar yazarsın.Seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kin tutmaya üşenecek kadar üşengeçim vallahi :)) ben de yazarkrn güldüm. Sen zaten başlamıştın yazmaya kii bem seni keşfetmiş oldum sen de okunduğunu, yalnız olmadığını :)) Sen de hiçç bırakma 😍

      Sil
  2. Ay evet meydan okuma enerjisi hepimize iyi geldi bence :)
    İyi ki başlamışız diyorum :)
    Hem bu sayede senden haberdar olmuş oldum bak, bu kısmı benim için daha güzel oldu.
    Daha çoook seneler birlikte yazalım, güzellikler biriktirmeye devam edelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyikii :)) evet ya çok fazla yeni kişi de keşfedebiliyoruz böyle :D Umarıım 😍

      Sil
  3. Eveet senin yazını da okudum ama sonunda umut vardı seninkinin sankii sürpriz sonluydu, yanlış mı hatırlıyorum yoksa :D Kin kötüdür ya hiç tutmayalım :) Aa sevdin mii, Anıl çok güzel yazar, çok sevindim :D

    YanıtlaSil
  4. Bu miminize yorum bırakıyorum. Sizi tanısaydım son mimde mimlerdim. Ama duygularınızı çok güzel ifade etmişsiniz. Affedici olmak insanın kendisini de rahatlatır. Kızmak,tartışmak bunlar hep yıpratıcı şeyler.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsuun önemli olan tanışmak değil mi zaten :) Affedici olmak çok rahatlatıyor ama nefsimize bazen hafif kalıyor sanırım. Nefis daha hoyratça şeyler istiyor çoğunlukla:D. Çok teşekkür ederim ben de yorumunuz için, bolca sevgiler :)

      Sil
  5. Ben de tanıştığımıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. aman iyi böyle üşengeç kal sen :) umut durakları anıl öyle miii. ne hoş tesadüf yaa. severiz onu tabii. ay abisiyle birbirlerine benziyolar, yüzleri yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett ta kendisi, beni bu ortamlara ısındıran kişidir kendisi :)) Evet birazz 😄

      Sil
  7. Yıllarca burada oluruz umarım, hep beraber 😀

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...