6 Kasım 2019 Çarşamba

Kasım Ayı Meydan Okuması ( 5. ve 6. Gün )

   Mimlere yetişmekte zorlanıyorum deseem 😄Ama hepsini de yapmak istiyorum. Şuan tam yazacak havamdayım hepsine yetişmeye çalışıcam. Dünün konusuyla bugünü birleştirip sunuyorum şimdi :

Gözünü kapat ve hayal kur. Şuan nerede olmak ne yapmak istiyorsun, anlat bize.

   Şuan bir sahilde şezlonguma uzanmış kitap okumak istedim dalga sesleri eşliğinde. Ama çok büyük dalgalar değil korkarım yoksa :) Hafif bir rüzgar esiyor, ne terleten ne üşüten. Hafifçe vücuduma değip kaçıveren... Sahilde kumlarla oynayan çocukların sesleri geliyor kulağıma. Buğday tenli olanı ''Elini o kadar sokma köprünün altına yıkılacak şimdi'' derrken yıkılıyor kumdan köprü. Esmer olan üçüncü çocuk da tam kovasına su doldurup köprünün altına dökmek için denizden geliyordu ki yıkılmış köprüyle birlikte o da yıkılıyor, kalakalıyor. Yüzündeki ifadeye kahkahalarla gülüyorum. Bir daha asla aynı güzellikte yapamayacağını düşünüyor belli ki. Güldüğümü farketmiyor tabiki, gözü kimseyi görmüyor
   Gözlerimi kapatıp kendi köprümüzü yaptığımız zamanlara gidiyorum birden. Bozan kişi tamiratını da tek başına yapardı, kural buydu bizde :D Buz gibi maden sodamdan bir yudum daha alıp kitabıma gömülüyorum yine sonsuz huzurumla...



Bir şehir olsan hangi şehir olurdun? Neden?

   Ben net İzmir olurum şuan. Ha çok bir şehir mi gördün dersen görmedim blog. Ama Balıkesir olmayacağımı biliyorum. İnsan memleketinin ismine de cismine de bu kadar mı alışamaz, alışamıyor işte.
   İzmir' de iki defa kayboldum ve ikisinde de bana aşırı yardımı olan insanlarla denk geldim. Etrafımda İzmir'e yeni gelen arkadaşlarımdan da aynı şeyi duydum hep. Kime yol yordam sorduysam hoşgörüyle hatta hemşehrilikle cevap verdi dediler. İzmir böyle gelmiş böyle gidiyor diye düşünüyorum. Ben de bana yol soranlara, o yol sorduklarımdan gördüklerimi uyguluyorum :) İzmir benim özgürlüğümü bulduğum şehir, insan için daha ne önemli ki :) Yeterinde özgür hissedemediğin yerde yaşamak ister misin? 


Bugünü de yazıp çizdiğime göre kısmet yarına olsun. Hoşçakalıın 😉




16 yorum:

  1. Evet, son günlerde mimler çoğaldı. İnsan hepsini yazmak istiyor, konular o kadar güzel ki.. Sizde ne güzel yazmışsınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yetişemiyorum vallahi :)) Beğenmeniz beni mutlu ettii :D

      Sil
  2. Hayali bile güzeldi ne yalan söyliyim :)) Çook :D

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yazmışsın öyle ikisi bir arada 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birine yetişemeyince ikincisini de yamadım :D Sevgilerrr 😍

      Sil
  4. Ikisi birlikte çok keyifli olmuş canim.
    Sevgiler 💗

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yazı, pozitif şeyler barındırıyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. İzmir elbette:) Özgürlüklerin şehri.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel anlatmışsın tatil hayalini.Yaşamış kadar oldum.
    İzmir zaten güzelliklerle dolu bir şehir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaşadım o an :)) teşekkür ediyorumm. İzmir 💕

      Sil
  8. İzmir sokaklarında kaybolacak nadide şehirlerden biri .Arada yap sen bunu,sürprizlerle karşılaşacaksın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık çoğu yolu biliyorum ama bilmediğim bir yerlere gidersem ve kaybolursam sokaklara bakmaya çalışıcam sözz :D

      Sil
  9. tamam o zamaaan izmirde sahilde kumdan kale yap seeeen :)

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...