29 Kasım 2019 Cuma

En güzel dizi olabilir misin ya Game of Thrones??

  Hani insan sevdiği bir yiyeceği azar azar yer ya bitmesin diye, ya da sevdiği bir parfümü az az sıkar zor günlere kalsın diye bekletirya.. Hah işte son sezonunda aynen bu şekildeydim ben.
   Dizileri izlerken boşuna uzatılmış sahneleri geçerim hep. Sıkılırım çünkü. Ama son sezon bana bunu yaptırmadı. Hapsetti içine. Son sezon değil aslında dizinin tümü beni esir aldı.
   Bu bir tanıtım yazısı olmayacak ilk defa. İncelemelerimi, yorumlarımı, nefretimi hüznümü, iç çekişlerimi aktardığım bir yazı olacak.
   Alt tarafı bir diziden bahsediyorum tabi niye bu kadar uzattım bilmiyorum. Diziler beni çok etkiliyor. Gerçek hayatta olabilecekleri olmuşları ve olanları gözlerimin önüne serdiği için belki... Düşünceden düşünceye, duygudan duyguya sürüklenmekten kendimi bilerek almıyorum. Diziler bazen beni alıp yerden yere vuruyor bazen de göklere çıkartıyor mutluluktan. Bazen diken diken oluyorum bazen gözlerimin doluşunu iliklerime kadar hissediyorum.

got ile ilgili görsel sonucu"

   Bu diziyi son izleyenlerden biri olma şerefine nail oldum mu bilmiyorum :D Etrafımda bir tane bile izlemeyen arkadaşım yoktu, artık farz olmuştu bana.
   Bu kadar uzun dizilerde ben yeni bölüm ya da yeni sezon beklemekten nefret ediyorum, o yüzden bir bakıma da tamamen bitmiş bir diziyi izlemek keyif verdi.
  Dizide başından sonuna kadar en sevmediğim karakterden başlıyorum. Cersie... Yani bu ismi gerçek hayatta duysam yine diken batmış gibi hissedebilirim o kadar eminim ki :) "İnsan çocukları için her şeyi yapar" dizinin sonunda resmen böyle savunulmaya çalışıldı Cersie. Yok arkadaşım. İnsan çocuğu için bu kadar kötülüğü yapmaz. O sadece kibri yüzünden yaptı tüm bunları.
  Dizide başından sonuna kadar en sevdiğim karakter şüphesiz Arya oldu. Hele sonunda aldığı o intikamlar offf. Kılıcımı çıkarıp 'aaaooo yaşaa' gibi naralar atasım geldi :D
   Diziyi ne kadar sevsem de içinde ensest ilişkisinden tutun tecavüzüne cinayetine kadar her şey var ,iğrenerek izledim. Çıplaklıkta da Netflix yine yapacağını yapmış tabi söylememe gerek var mı bilmiyorum ama.
   Ha bir de son sezonun Göktuğ dahil çoğu kişi tarafından gereksiz bulunduğunu duydum ve okudum daha öncelerde. İzleyince ben de bir karara vardım tabi. Evet son sezondaki bazı yerler saçmaydı ve mantık dışıydı. Ama yok valla gerekliydi o sezon. Türk bir insan olarak ben o iyilerin kazandığı final sahnesini görmeseydim diziye neler ederdim düşünemiyorum :D.
   Tüm sezonları kapsayacak yorumlarımı sunacak olursamm, o sahneler neydi öyle. Biz Türk televizyonlarında hala yangın sahnesini beceremiyoruz bunlar kalkmış ejderhanın üzerine binildiğini dokunulduğunu yakıp yıktığını gösteriyor bize. Efsaneydi efsane başka diyecek kelimem yok. Tükendim.
   Daha bahsedeceğim çook karakter olabilir tabi. Ölümüne çok üzüldüklerimi, intikamının tadını aldıklarımı, sadakatini kalbimde hissetirenleri asla unutamam. Lakin çok uzun sürer o zaman yazı. Fazlasıyla konuşuyorum zaten bilirsiniz bu kadarı kafi :D
   Off spoiler verip vermeme derdin olmadan yazmak ne hoşmuş ya, rahatladım. Çevremle daha çook konuşurum ben bu diziyi, kestirip atamam öyle 😄
   Sizin en sevdiğiniz ya da en sevmediğiniz karakterler hangileriydii? Ya da son sezon hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşuverelim 💜

 

15 yorum:

  1. Maalesef bir çok dizide " boşuna uzatılmış sahneler" var bunlar gerçekten çık sıkıcı oluyor.
    "Game of Throness konusu"nda bilgi sahibi oldum.Not aldım okuduktan sonra merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o boş sahneleri geçip durdum ta ki son sezona kadar :D İzlenecek dizi gerçekten beğenildiği kadar var

      Sil
  2. Ben izlemedim ya izlemeyi de düşünmüyorum galiba.Ne bilim dizinin bir kaç videosunu izledim de pek bana göre gelmedi.Ama çevremdeki herkes deli gibi izliyor.Ve herkes final bölümünü lanetliyor.O kadar mı kötü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demee ilk defa bir dizinin herkes tarafından beğenileceğini düşünüyorum bak boş geçme sözlerimiii :D Tabi cinsellik gerçekten çok fazla bu değiştirebilir fikirleri sadece. İzledikten sonra diziyi herkesin beğenmesine şaşırmadım esrarengiz tilkim inan bana :)
      Final bölümü de final sezonu da lanetlenmiş gördüğim kadarıyla ama katılmıyorum ben ya. Eğer 8. Sezon olmasaydı ben çok boşluğa düşerdim. İzle de sen de göör 😍

      Sil
  3. Hiiiiç izlemedim. GOT hakkında fikrim bile yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsuun yazımı tekrar okuyunca çok da spoiler vermediğimi farkettim iyi olmuş bu bakımdan:D artık izlemeyen kalmadı sanıyordum yazarken valla 😄

      Sil
  4. Ben de dizi izleyemiyorum ne yazık ki. Beğendiğinize göre mutlaka güzeldir. Bu arada mimlendin:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de hala izlemeyenlerdenim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten üzülüyordum son izlemeyen olabilirim diye 😄

      Sil
  6. ben izlemedim. çok popüler şeyleri izleyemiyorum maalesef. izlemem için önüme çıkması lazım fırsatın ayağıma gelmesi falan. mesela the walking dead bir zamanların efsanesiydi. ama popüler olduğundan ve zombilerden hoşlanmadığımdan izlemedim. sonra da telif yedi. ama bu yaz fx tv de tüm sezonlar art arda oynayınca yeni sezona kadar, mecburen oturup izledim ve çok sevdim :) bu fırsatı bir daha bulamazdım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrıca ben de dizilerden çok etkilenirim. yani 4.paragrafına tamamen katılıyorum :)

      Sil
    2. Popüler olan şeylerden ben de çok geri duruyorum özellikle giyim konusunda. Ama dizilerde öyle değilim sanırıım. Diziyi çok sevince neden daha önce izlemediğime yanıyorum :D the walking dead de en sevdiğim dizilerden biri :D

      Sil
  7. Entrikalar falan hiç sevemedim bu diziyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dizide entrika var ama buradaki entrikalar krallık zamanında geçtiğinden ölümcül oluyor tabi. Sırf o entrikalar yüzünden en sevdiğim karakter öldüğünde çok yandım. Sizin tercihiniz tabiki :)

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...