3 Kasım 2019 Pazar

Kasım Ayı Meydan Okuması 3. Günden Seslenebilir miyim? 😎

   Aslında buraya yazmak için bir çok konum birikmesine rağmen şuan bu meydan okumaya katılmaya karar verdim. Diğer günleri atlayıp bugünden başlıyım diyorum, katılabildiğim kadar diğer günlerde de bir selam ederim mutlaka :)
   O zaman birbirinden güzel sorular barındıran bu meydan okumanın sahibesine de bir selam ediyorum, emeğine kalbine sağlıık : TıkTık
   Neleri seviyorum diye düşündüm, bugünkü yazısını yazan arkadaşlarımınkilere de baktım, ne kadar ortak zevkler varmış. Farklı bir şeyler bulayım ben de biraz daha derinlemesine düşünüp dedim ama yok. Yine içimden geldiği gibi başlamaktayım :)


''Şuan aklına ilk gelen 'seviyorum' dediğin şeyler neler? Bir liste yapsana bakalım neler çıkacak ortaya?''

  • Uyumayı
  • Erken uyandığım zamanlardaki huzuru  (Tezatlık arşa kadar 😍)
  • Sushinin her çeşidini gömmeyi
  • Sütlü kahve içmeyi
  • Her sınavdan sonra gelen rahatlığı
  • Kivi ve limonu (Bakınız fazla ekşiciyim ben)
  • Brokoli salatasını
  • Beyaz sabun kokusunu
  • Sürpriz hediyeler almayı ve sevdiklerime hediye seçmeyi
  • Balkona çıkınca içe çekilen temiz havayı
  • Detaylara önem veren ve bencil olmayan insanları ( Bana bir şey anlatacaksanız detaysız anlatmayın, çok soru sorarım sıkılırsınız 😁)
  • Çocukları ve yavru hayvanları
  • İzmir'e geldiğimde oluşan özgürlüğümü
  • Blog dünyasını, yazmayı ve yorum yapmayı
  • Herhangi birinin çocukluk anılarını dinlemeyi ve görmeyi
  • İnsanlara çarpmadan ya da şimdi bana doğru gelen insan sağımdan mı yoksa solumdan mı geçmek istiyor karmaşasını yapmadan, kulaklığımla sonsuzca yürümeyi
  • Ev aksesuarlarına bakmayı ve online alışveriş yapmayı
  • Dizi ve film izlemeyi
  • Sevdiklerimi mutlu etmeyi
  • Mesleğimi  (Bu kelimeyi kullanmak çok gariiip 😆)
  • Ailemin ve sevdiklerimin sağlığını
  • Okumaya devam etme isteğimi
  • Erken evlenmek istemeyen insanları 
      ( Garipsemeyin ;) Bundan kastım şu: etrafımda mesleği olmayan ya da mezun olup hiçbir işte çalışmadan evlenen o kadar çok insan var ki, yıldım 😣)
  • Ve son olarak Göktuğ'u...Onunla geçirdiğim 7 yılımı ve geçirmek istediğim yıllarımı 
         (Göktuğ'u tanımayanlar olabilir, bu blogun hiç yazmayan diğer sahibi kendisi 😊 )
         çok ama çokk seviyorum ❤


   Sona sakladım, iliştirdim


Ne kadar ilham veren bir meydan okuma bu ya :) 
Günümüzün güzel geçmemesi işten bile değil.
Sevgiyle kalın...


16 yorum:

  1. Ne keyifli yazmışsın öyle bugün çok güzel yazılar okudum dostlarım dan senden 😊🌸 mutluluğunuz daim olsun inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok güzel yazılar okuyunca e bir de konunun güzelliğiyle bir yükseldim, yazdım :)) hepimizin mutluluğu daim olsun çokk teşekkürler sevgilerr :))

      Sil
  2. Ay o son madde nasıl güzel öyle :) o zaman daha çoook yıllar birlikte sevgiyle huzurla sağlıkla yaşayın :)
    İyi ki katıldın bu meydan okumaya, bak senden haberdar olmuş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiz umarım :)) evet ya iyiki, ben de senden :D

      Sil
  3. Uyumayı kim sevmez ki 😂.Daha bu gün brokoli salatası yaptı annem evde tek seven o.Ben brokoliden nefret ediyorum ya.:) Bu arada nice 7000 yıllara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii o brokoli salatası benim olmalıydı:)) yarın alayım da yapıyım bari :D Çok teşekkür ederiiiiz

      Sil
  4. Nice 7 yıllarınız olsun canım ...Evlilik konusunda da hemfikiriz.Ama sınavlardan sonra pek huzurlu olamıyorum ben sonucu beklemekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sevdiğim o insanlardansın o zamaan :)) çok teşekkür ederiiz. Ben boşveriyorum sanırım sınav sonraları :D

      Sil
  5. heey baksanaaa mim daptım sen de yapsanaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzelsiniz. Maşallah size diyeyim :)
    Orada bir sushi maddesi gördüm ve kalbimden vuruldum. Bu kadar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiz :)) evet o madde beni de vuruyor öğrencilikten ötürü çok da yiyemiyorum ne kadar pahalı bir şey ya :D hayallerimden biri sınırsız sushi

      Sil
  7. Harika bir liste.Hediye olayını bende çok severim😊👍

    YanıtlaSil
  8. çocukluk anısı dinlemek evet evet yaa :) hadi hep mutlu ol seeen hep neşeli ol güüül :)

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...