28 Kasım 2019 Perşembe

How I Met Your Mother ( without spoiler ) 😄

   Bazen buraya izlediğim dizi yorumlarını yazmadan önce düşünüyorum. Bu sefer de o anlardan birindeydim. Çünkü yazdığım dizi yorumları hep olumlu oluyor. Hep beğendiğim dizileri izlemiyorum tabi ama sadece beğendiğim dizileri bitiriyorum diyebilirim.
  İlk bölümden beni sarmazsa bırakıyorum. Başka bir zaman diliminde de onu tekrar izliyorum ve mutlaka birkaç bölüm daha şans veriyorum diziye.
   İşte bazen de etrafımdakiler tarafından aşırı önerilen diziler oluyor ve beni çok sarmasa da izlemeye zorlayabiliyorum kendimi. Bu dizi de onlardan biri oldu.
   Zorladım kendimi blog. Komedi sevmiyorum ben diye diye izledim ve 9 sezonunu da bitirdim dizinin :D Göktuğ da kıs kıs güldü tabi "hanii komedi sevmiyorum diyordun nolduu " der gibi :))
   Geçtiğimiz günlerde bitirdim bu accayip güzel diziyi.
   İsminden de anlaşılacağı gibi bir beyimiz çocuklarına, annelleriyle nasıl tanıştığını anlatıyor dizi boyunca. Tabi bu sıkıcı bir şekilde değil de sürekli gençliğindeki yıllardan bize kesitler sunarak anlatılıyor.
   Eşiyle tanışana kadar nasıl yıllar geçirdiğini , nasıl ebedi dostluklar edindiğini, hayatın nerelerinde tökezlediğini ve nasıl ayağa kalktığını ve daha bir çok şeyi anlatıyor izleyiciye.
   Dediğim gibi ilk bölümlerde sıkılmıştım ama devam ettikçe kahkaha sayım arttıkça arttı. Dizinin bazı yerlerinde de gözlerim dolarken bazı yerlerinde "ayy çok romantik" dediğim oldu.
   Dizinin çoğunda hatta hepsinde demeliyim neredeyse, cinsel içerikli şakalar mevcut. Ama kesinlikle diğer netflix dizileri gibi de olağanüstü  çıplaklık sahneleri yok yani, hakkını vermeliyim.
 
   Dizide o kadar güzel dostluklar gördüm ki imrenmekten kendimi alamadım. Yaşadıkları hayatın acılarını birlikte göğüslediler birlikte güldüler birlikte acı çektiler birlikte kazandılar. Daha da bir çok şey... İzlemeden bilemezsiniiiz ve anlatamam :D Spoiler içeren yazılar yazmıyorum.
   Son olarak şunu söylemeliyim dizide en en en sevdiğim karakter Barney Stinson oldu. Sonra da Marshall Erikson olabilir.( Nam-ı diğer Marshmellow 😄)

   Sizin en sevdiğiniz karakter kimdiii? Çevremde izleyen herkese ilk sorduğum sorulardan biri haline geldi. Siz de yakın çevrem olduğunuza göre size de sormalıyım.
   İzleyip beğenmemiş olan da olabilir bu arada. Neden beğenmediğinizi de öğrenmeyi çok isterim. Diziler üzerine konuşmaya bayılıyorum.
   Yorumlarda buluşalım. Hoşçakalııın. Burayı çok seviyorum 😍

9 yorum:

  1. 9 sezonluk bir dizi olunca bir korktum. Hele de her bir sezonu ortalama 22 bölüm olunca bir uzaklaştım diziden. Sonra baktım ki zaten her biri ortalama 20 dakika falan. İzlerim ben bu diziyi, dedim. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet ya korkutmamak için sadece sezon sayısını söylemiştim ben de :D Ama araştırınca hepsi ortaya çıkıyor tabii. Başına oturunca bölümden bölüme akıyorsunuz diyebilirim, gerçekten komik ve hayattan biraz da olsa uzaklaştırıp güldürüyor 😊

      Sil
  2. Selamlar yazınızı okuyunca büyük bir gülümseme yayıldı yüzüme. Bir de özlemişim HIMYM ekibindekileri bunu fark ettim. İzleyeli uzun yıllar oldu ama şu an bir çok sahnesi gözümün önünden bir film şeridi gibi akıp geçti! ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken benim de aynı şekilde yüzüm gülüyordu, tahmin edebiliyorum. Şuana kadar izlerken beni dinlendiren tek diziydi. Hatta komedi türünde izlediğim ilk diziydi. Belki de komedinin yanında her şeyi içerdiği için çok sevmişimdir :D Herkes diziyi izleyeli uzun yıllar oldu diyor. Peki ben neden bu kadar geç kaldım 😄 Kafamı taşlara vurmalıyım

      Sil
  3. Ya bu diziyi biliyorum ama 9 sezon olması korkutuyor beni. Biliyorum şahane bir dizi, başlasam devamı takır takır gelecek de. Henüz cesur bir adım atamadım. Ama istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer benim gibi dizinin başına oturup gün bitene kadar kalkmayanlardansan gerçekten müsait oldupun bir zamanda otur derim :D Yoksa tutup bırakmıyor. Eğer öylr değilsen de arada bir dünyadan kopmak için izlenip mutlu edecek bir dizii. Başla başla :D

      Sil
  4. Burada da gördüm.Dizi her yerde karşıma çıkıyor ya.Netflixte reklam çıkar ,arkadaşım 2 aydır izle izle diyor.Daha dizilerim bitmedi ya başlatacaksınız illa. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa valla benim de her yerime karşıma çıkıyordu. Bir zayıf anımda başlayıverdim :D Diğer dizilerin yanında çerez niyetine de gider bu ama 😄

      Sil
  5. Ay beni de beni de ya :D Ben de biraz zaman geçince yeniden izlerim diye düşünüyorum. Nedensizce olur mu ya onlar tek vücut resmen, kesinlikle ben de öyle görüyorum :D Hele ikiz gibi birbirlerinin ne yaptıklarını hissetmeleri falan off of 😄

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...