18 Aralık 2019 Çarşamba

Ne Kadar Şükretsem Az ❤

  Bugün benim doğumgünüüm hem sarhoşuum hem yastayıım.
   Sarhoş değilim ama sarhoş gibiyim nedendir bilinmez. Doğumgünümü sabahlayarak karşılıyorum o yüzden nasıl istersem öyle yazayım dedim, geldim buraya.
   Bir kere hep birlikte bir şeye açıklık getirelim istiyorum. Şimdi ben 96 doğumluyum ve 24 yaşımdan gün aldığımı ama 23 yaşımı doldurduğum için 23 yaşında olduğumu düşünüyorum. Yani 23' e mi yoksa 24'e mi girmiş oluyorum?  Arkadaşlarımla hep tartıştığımız bir konudur bu 😄 Sizin de bir fikriniz varsa duymak isterim.
   Doğumgünümde hassas olmuyorum ama değişik hissediyorum, açıklayamayacağım kadar değişik. Bu günü dört gözle bekleyen bir insan değilim. Aşırı sürprizler bekleyen ya da o günümü unutup kutlamayan arkadaşlarıma kızan bir insan hiç olmadım. Çünkü herkesin kendine göre yaşam dertleri var ve benim bir yaştan diğerine geçişimi her sene hatırlamak zorunda değiller diye düşünüyorum.
   Şimdi böyle değişik konuşuyor gibi duruyorum belki ama sevdiklerim doğumgünümü unutmayıp kutladıklarında da mutlu oluyorum tabii, yadsınamaz bir gerçek bu da.
   22. yaşımı kutlamam gereken gün yani geçen sene bugün benim 14 kredilik olan en zor dersimden sınavım vardı ve o günümün gecesi stres topu gibiydim. Bu sene böyle bir derdim olmadığı için mutluyum sanırım.
  Geçen senem benim için oldukça zorluydu ama iş hayatı stresi korkumdan dolayı da daha fazla büyümemek için yalvardığım bir yıldı. Şimdi geriye dönüp bakıyorum da insan gelecekteki her şeyden biraz korkuyor ama o günler geldiğinde korkuları azalıyor sonunda da kaybolma noktasına geliyor. Kaybolduğu anda bir bakıyorsun ki o dönemleri çoktan aşmışsın zaten. Sadece geriye dönüp el sallamak kalıyor.
   23 yaşımda tüm sevdiklerimin sağlıklı olmasını, yanımda olmalarını ve onlarla yaş almayı diliyorum. Beklentiler mim yazımda istediklerimi yazdığım için burada tekrar yazmıyım diyorum.
   Burayı da es geçemem tabi. Bloguma asla ara vermeden geçirmek istiyorum bu yaşımı. Yazmak ve okumak beni çok mutlu ediyor.
   Çok çok güzel bir yıl olmasını diliyorum.
..............

   Bu yazıyı 14 Aralık Saat: 03.00 sularında yazmıştım.  Fakat yayaınlamadım. Çünkü o gün içinde yaptıklarımı da yazmak istedim. Doğumgünüm için annem ve babam geldi İzmir'deki evime. Aile saadeti içinde geçirdim yani. Bayağıdır görmüyordum iyi geldi. Geldikleri gibi ben eşyaları taşırken mutfakta aldıkları pastayı hazırlamışlar, bana sürpriz yaptılar. Küçüklüğümde ailemdeki sorunlardan olduğunu düşünüyorum doğumgünüm böyle kutlanmazdı. Çoğu doğumgünüm pastasız geçmiştir, çünkü hep bir huzursuzluk vardı. Neyse atlıyım bunları, artık aksatmadan kutluyorlar o yüzden fazlasıyla mutlu oluyorum 😄
   2 gün sonra da Göktuğ ve yakın arkadaşlarım kutladılar doğumgünümü. İki senedir pastayı kendi elleriyle hazırlayıp kutluyorlar bu günümü, bu beni çok daha fazla mutlu ediyor.
   Hepsine fazlasıyla durmaksızın teşekkür ettim, yine ediyorum.
   Böyle bir ailem olduğu için, beni benden daha çok seven bir sevgilim olduğu için, bana pasta yapmaya vakit ayıracak kadar değer veren arkadaşlarım olduğu için, aramızdaki mesafelere rağmen beni her şeyimle anlayan dinleyen unutmayan arkadaşlarım olduğu için de ne kadar şükretsem az.
   4 gün sonradan doğumgünü yazısı bu kadar tamamlanıyor sanırım.
   Burayı da, yazılarımı okuyan tüm blog arkadaşlarımı da çok seviyorum.
  Bir fotoğraf iliştirip bitiriyorum.       
 Mutluluğumu yüzümden okuyun 😍









 

30 yorum:

  1. Eveettt 23.yaşını doldurup, 24 yaşından gün alıyorsun sevgili Sevdiğim Günlük. Doldurduğumuz yaşı söyleriz yani artık tam olarak 23 yaşındasın😍Ayy en güzel yıllar, en güzel yaşlar gönlünce geçsin inşallah 🤗Doğum günün kutlu ve mutlu ;her yılın, her yaşın birbirinden güzel sürprizlerle, güzelliklerle dolu olsun, sevgiler 🎂🎉✨🤗💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ben de aynı şeyi düşünüyorum ama her seferinde bazı arkadaşlarım bu yaş olayını kabul etmek istemiyor 😂 Çook çok teşekkür ederim, umarım 😍

      Sil
  2. Sevdiklerinle ailenle sağlıklı mutlu huzurlu daha nice güzel yıllara İnşallah canım benim 😊 doğum günün kutlu olsun 🎂🎂🎈🎈🎈🎉🎉Ve güzel yüzünden tebessümler hiç eksik olmasın inşallah canım benim sevgiler 😊🌸....evet tam olarak 23 yaşındasın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim , hepimizin yüzünden gülücük eksik olmasın 😍 yaşasın ya 23 olmaktan mutluyum şuan 😄😄

      Sil
  3. Hep böyle gül inşallah. Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim 🎂🎂🎂😊🤚

    YanıtlaSil
  4. Nice yaşların olsun sevdiklerinle birlikte, sağlıkla, mutlulukla. Yaşın önemi yok, sen kendini kaç yaşında hissediyorsan o yaştasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Ben kendimi hala 19 hissediyorum, neden 19 olduğu hakkında hiçbir fikrim de yok 😄

      Sil
  5. Medeni Hukukta bitirdiğimiz yaşta sayılıyormuşuz yani 23 :'D Doğum günün kutlu olsun,nice şükredilecek birçok şeyinin olacağı senelere! xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hukuk da yanımda olduğuna göre bu konudaki tartışmalarda korkacağım bir şey kalmadı :D Çok teşekkür ederim Anıll, inşallah 😍

      Sil
  6. Nice yaşlara o zaman sevdiklerinle:) Bende o yaşlarda olmayı çok isterdim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, olsun her yaşın da ayrı bir güzelliği yok mudur? Hep öyle derler :))

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun burçdaşım, nice sağlıklı, huzurlu ve uzun yıllara :)
    Evet 23'ü bitirmiş, 24'ten gün almış oluyorsun. Yani 23'sün :)
    Doğum günlerimde ben de aynen senin gibi oluyorum. Umarım tüm dileklerin gerçekleşir.
    Hepimizin çocukluğu birbiriyle yarışır valla, anlat anlat bitmez :)
    Ne güzel bir fotoğraf, mutlu bir doğumgünü geçirmene sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy burçdaş ❤ bir gün burcumla ilgili de bir yazı yazsam mı acaba. Aslında genel özelliklerine inanıyorum ama bazı özellikleri de bana hiç uymuyor ya :)
      Evet dimi doğumgünlerimde sanki paralel evrenden kendimi izliyprmuş gibi hissediyorum, evet tam olarak bu :D
      Her çocukluğun belli sorunları var sanırım neyse önemli olan düzelerek devam etmesi. Çok teşekkür ediyoruuum bu içten yorumun için😍

      Sil
  8. Önemli olan yıllar değil sen kaç yaşında hissediyorsan o yaştasın dır.😀Umarım her doğum gününde mutlu ve sevdiklerinle beraber olursun.Nice uzun ve sağlıklı senelere.😊Doğum günün kutlu olsun İrem.🎂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bak Kaystros Tyrha da aynı yorumu yaptıı, ben kendimi 19 hissediyorum esrarengiz tilkim :D. Çok teşekkür ederiim, ismini bilsem hitap ederdim ama olsuuun 😍

      Sil
  9. oleeey oleeey oleeeey hep gül ama seeen :) 23 bitmiş yirmidörde basmışsın. ama tabi 23 sün yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle bundan sonra tartışmaya girenlere bu yazımın linkini atıcam hemen :D. Çok teşekkür ederiim hepimiz hep gülelim hayat hiç yormasın bizi :D

      Sil
  10. İyi ki doğduuuun geçmiş yaşların içinde en güzeli bu olsun, gözyaşısız çook mutlu sevdiklerinle bir yıl geçirirsin umarım.

    YanıtlaSil
  11. 23 senin için bütün güzellikleri cebine doldurmuş öyle gelmiş olsuuuun🎈
    Yeni yaşın kutlu olsun 💕
    Demek sen bir yay'sın, aslında öyle düşünmüştüm ben zaten😊
    Bizim evde de bi 15 Aralıklı var, Aralık 14-15 aynı gün özelliğinden faydalanıyor yıldız olarak😊
    Çoook mutlu yaşa yeni yaşını 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyoruum 😍 yaa nasıl anladın yay olduğumu anlat bana bir gün çok merak ettim 😄
      Bu astrolojiyle hiç aram yok benim ama bir vakit ayırıp araştırmak da istiyorum ❤❤

      Sil
  12. Dünya böyle işte bazıları bir yaş atlıyor bazıları bir yaş eksiliyor.Eksilmemesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tüm iyi insanların yaşının eksilmemesi dileğiyle..

      Sil
  13. Geçmiş doğum günün kutlu olsun, nice sağlıklı güzel senelere :) ben de 96’lıyım haziran gerçi ama herkes şimdiden 24 diyor bence 23 :) ama senin doğum günün olduğu için 24 oluyor sanırım :D biz geriye doğru sayalım en iyisi her yıl bir yaş gençleşelim ;) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim:D Kesinlikle biz geriden gidelim ne kadar yavaş yaşlanırsak o kadar iyi 😍😂

      Sil
  14. Çok teşekkür ederiim, umarım hep birlikte güzel günler yaşarız :D
    Son bir ay kalmışken eski yaşı söylemek tuhaf geliyor dimi :))
    Ben de hiç ama hiç düşünmemiştim ben 18 yaşıma kadar hayal kurabiliyordum zaten, sonrası yok bende, gelişine yaşıyorum 😂

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel yaşlardasın ... şimdiki aklımla 30 da kalmak çoook isterdim :)
    Dilerim çok çok mutlu bi yeni yaş geçirirsin..
    sevilmek sevmek hayatın amacı.. ne mutlu ki ailenle geçmişe rağmen sevginiz daimi.. bir insan için en kötü şey aile ilişkilerindeki travmatik şeyler... ben terapilerde temizliyorum temizliyorum bitmiyor...
    bu arada ben d eşu yaş meselesini bi çözemedim :)) doğduğumuzda sıfırsak dolduruyoruz bir yaşı 1 yıl geçince ......falan derken kafa patlıyor :)))

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...