12 Aralık 2019 Perşembe

Amacım Konuşmak 👀

   Heyyy neden yazmıyorum buraya bayağıdır. Kaç defa yazmaya başladım o an hissettiklerimden yola çıkarak biliyor musun blog? Bir sürü taslağım oluştu. Ama ben taslağa koyup sonra yayınlamayı sevmiyorum ki. Yazacaksam o an yazıcam ve hemen yayınlayacağım yani başka türlüsü kesmiyor beni. Şimdi de her telden çalıp söylemek istiyorum biraz.
   Geçtiğimiz hafta sonu tamamıyla dışarıdaydım. Manisa'da okuyan kuzenim geldi ve görevim onu gezdirmek yedirip içirmekti. Ay kötü bir şeymiş gibi söyledim ama değildi asla. Fazlasıyla eğlendiim. Ama yine ne kadar evcimen bir insan olduğumu anladım. Ben dışarıdaki seslerden,kalabalıktan, ne taraftan yürümesi gerektiğini bilmeyen insanlardan rahatsız oluyorum.
   Neyse cumartesi günü öğleden sonra üç gibi buluşup bir Alsancak yapalım dedik. Hamburgerimizi yedik. Sonra butikleri gezdik mini alışveriş yaptık ve ardından İzmir bombalarımızı gömdük :D En son da sahilde biraz oturduk ayaza rağmen. Pazar günü de önce Alsancak Dostlar Fırını'nda boyoz keyfi ardından türk kahvesi. Sonra gün batımında vapur sefası ve Konak Kemeraltı ile haftasonunu kapattık.
   Bir kız kardeşim olmadığı için daha bir kızsal dertleşmelerimi hep kuzenimle yaptığımdan bu iki gün bana çok iyi geldi, bi açıldım dışarı çıktım sosyalleştim falan :D
   Evet ayrı bir haber daha... Girdiğim Yökdil açıklandı, 52.5 aldığımı öğrendim. Diğerinde 45 almıştım biliyorsunuz. Yeterince yükselmediğini düşünüyordum ama kurs hocam gayet iyi dedi.
   Ege Üniversitesi için yüksek lisansa da puanım yeterliydi fakat bir baktım ki Ege bu yarı dönemde Doğum ve Kadın Hastalıkları alanında kadro açmamış. Buna çok üzüldüm diyemeyeceğim. Çünkü zaten atama beklediğim bir dönemdeyim ve aynı zamanda İngilizce kursum olduğundan üstüne bir de yüksek lisansı götüremezdim sanırım. İş yaza kaldı.
    Hah işte diğer bir haber de hemşirelik için atama kılavuzunun açıklanması oldu. Bu daha taze haber, dün açıklandı. İzmir'in kadroları aşırı fazla olmasa da iyi sayılır. Biraz umutlu biraz da korkuyorum sanırım, yine olmazsa daha fazla yıkılabilirim çünkü. Bir de İzmirlilere naçizane bir sorum olacak. Bu yeni açılacak olan şehir hastanesi hizmete başladığında Tepecik ve Bozyaka Devlet hastanelerinin kapanacağını ve tüm personellerin oraya geçeceği gibi bir duyu aldımm. Doğruluğu yanlışlığı hakkında bir bilginiz var mıdır acaba?
    2020'den beklentilerim mimine eklemiştim bu atamayı. Belki de gerçek olur ne dersiniz ? :D
   Haftasonundan kalan birkaç fotoğrafı şuraya iliştirip gidiyorum masamın başına.Yine ders hep ders... Hayatımın ders çalışmama gerek olmayan hiçbir dönemi olmadı, bundan sonra da olmayacak gibi duruyor. Hem akademisyenlik istiyorsun hem de şikayet ediyorsun derseniz çok haklısınız , ne diyim 😎





İzmir'den bolca sevgileer❤ Bu şehirden kopamıyor insan

26 yorum:

  1. İzmir bambaşka bir yer gerçekten. Sevdiğim herşeyi yapmışsınız :)
    İnşallah istediğin gibi olur herşey.
    Bu arada insanlar hakikaten yürümeyi bilmiyor, Antalya'da Ruslar, İstanbul'da Araplar çekilmesem ezip geçecekler resmen, görünmez miyim diye şüpheye düştüğüm çok oldu. Ama yılmıyoruz akıyoruz hayata tabiiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii :) benim de en sevdiğim aktiviteler bunlar, özellikle de vapur.
      Umarım, çok teşekkür ederim.
      İzmir'de yurdum insanından şikayet ettim ben aslında ama İstanbul'daki Araplar kadar da değiller bence haklısınız. Arada bir sosyalleşmeme engel olamıyorlar tabii :D

      Sil
  2. oh ne yapmışsın öyle 😊🌸 dilerim herşey gönlünce olur inşallah canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yapmışsın öyle diyecektim 😀😊❤ sevgiler

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyoruum :))Bolca sevgiler 😍

      Sil
  3. İzmir'de olduğunu yeni farkettim senin. Dostlar fırını dedin ve bitirdin beni...
    Her geldiğimde ilk uğradığım yerdir...

    Bak 2020 dilekleri olmaya başlamış bile, diğerleri de olacak inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet İzmir'deyimm ve atanıp burada kalmak için uğraşıyorum :D Kursum da dostlar fırınının çok yakınında olduğu için sürekli uğruyorum ben de. Umarııım çok teşekkür ediyorum 💕

      Sil
  4. :) oh iyi gezmişiniz. dostlar fırınında içi farklı farklı boyozlar zeytin peynirle hihi :) bak sana başka bikaç şey diyim, hisarönünde hisarönü şambalicisi, mennan pastanesi, özellikle supangle, kemeraltı girişinde ali galip pastanesinde supangle, reyhan pastanesinde supangle, sevinç pastanesinde charlotte ve pavlova :) hisarönünde köfteci mehmet (köfte piyaz yoğurt), sevgi yolunda, amerikan kültürün karşısındaki menemenci (50 yıllık), kemeraltı kuyumculara yakın gül döner, gümrükte girit lokantası, güzelbahçede balıkçı ferhat, kemeraltı çarşı girişinde özlem lokantası, bostanlı balıkçı barınağı ve karşı solunda belediye tesisleri :) bunları not al gidersin yaa, annemler izmirde, onlar hep gidiyo iştee. başka yerler de sölerim kiii sonaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepppp nasıl güzel öneriler ya :)) 5 senedir İzmir'de olmama rağmen bazı yerleri hiç duymamışım. Çook teşekkür ediyorum. Buraları denedikçe yazarım buraya mutlaka :D

      Sil
    2. sölerim yine arada böyle yerleri yaa :) ama şeyi yalnız yazmışım dur :) karşıkaya iskele çarşı girişinde soldaki sokakta bir cami var. onun bir köşesinde özlem lokantası, diğer köşesinde pasajda köfteci erol, sokağın ilerisinde cipez girit yemekleri lokantası :)

      Sil
    3. Yarın ailem geliyor bi karşıyaka yapıcaz belki denerim bunlardan birinii :D

      Sil
  5. 3 kasım yökdili çok kolaydı yaa, özellikle sosyal olanı çok kolaydı, kaçırmışsın valla 55 i :) yüksek için 55 yetiyo, veya okulda kalmak için yani, neyse zaten açıklamışsın, yaza diye :) hastane duymamıştım, annemleri aradım şimdi sordum, onlar da doktorlara sordular. evet, tepecik, yeşilyurt, bozyaka, bunların hepsi, bayraklıya taşınacakmış. ama zamanı belli değilmiş. kısa da uzun da sürebilirmiş. ama senin atanmanla bunun bir ilgisi olmaz dediler. onun için farketmez, girsin, sonra da giderse bayraklıya gider dediler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep yapmaaa nasıl kolaydı ya:(( Yds Yökdil arası bişeydi üzme benii :)) Ben de 55 sanıyordum ama Ege'yi istediğim için 50 yetiyor bana. Tabi ilkbahardakinde yükseltmeye çalışıcam. Deep ya benim için mi aradın annenleri 😍 ne kadar teşekkür etsem az şuan. Aslında ben taşınmasalar da İzmir'de kalabilmek için bu hastaneleri istiyorum ama. Buraların artık bina olarak vadesi doldupu için yeni bir hastaneye taşınırlarsa sevineceğim açıkçası o yüzden sormuştum. Çok çok çok sağol ❤

      Sil
  6. Ne güzel anılar biriktirmişsiniz. Artarak çoğalsın inşallah. Hakkında da en hayırlısını diliyorum :)
    Fotoğraflar da şahane❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dışarı çıkmadığım için anı sayım çok az ama olsun dimi bazen böyle fotoğraflarla anıları ölümsüzleştirmek çok hoş oluyor :D çok teşekkür ediyorum, bolca sevgiler ❤

      Sil
  7. Ayy çok severim İzmir'i❤️Kokusu geldi sanki burnuma, yazınızı okuyunca 🤗 Her şey olması gereken an ve zamanda olur, siz rahat olun🙏 Gönlünüzce olsun inşallah, kaleminize sağlık😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özellikle vapurda kokuyu içime çekmek için çok fazla derin nefes alıyorum sonra başım dönüyor 😄 Ben de o zamanı bekliyorum sabırlı olmaya çalışıyorum, çook teşekkür ederim sevgilerimi gönderiyorum ❤

      Sil
  8. Bolca gez ya hayatın tadını çıkar,dünyanın nasıl muazzam bir yer olduğunu keşfet.Denizler var ya bu denizler beni bitiriyor,sanki benzeri yokmuş gibi o kadar güzel bir şey ki.İzmir e daha önce hiç gitmedim ama mükemmel bir yere benziyor.Bir de umarım tüm isteklerin gerçek olur.(biraz klasik bir söz oldu sanki 😋)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarmaya çalışıyoruum ama hayat meşgaleleri hiç bitmediği için bazen zor oluyor. İnsan hayatının hiçbir döneminde stressiz olamıyor sanırım esrarengiz tilkim :D Olsuuun klasik sözlerin içinde her insan farklı bir anlam gizler, ben samimiyetini tahmin edebiliyorum senin :)) Bir gün İzmir'e gelirsen mutlaka görüşelim olur muu 😍

      Sil
  9. Herkes İzmir’i öve öve bitiremiyor zaten 😀

    YanıtlaSil
  10. Benim bölüm baktım hiç açılmıyor, YDS girmedim bile :D Sınava girmemek için şahane bahaneler.
    Planların gayet şık. Hepsi 2020'de gürül gürül olacak bence, aldım o enerjiyi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadro açılmayanlar için yds ye ne hacet :D çok teşekkür ediyoruuum ah ben de o enerjiyi alsam da inansam tam olarak ❤

      Sil
  11. Buraları boş bırakmayın :)
    fotoğraflardan gözümü alamadım
    ah canım izmir, nasıl da özlemişim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoook bırakmayacağım :D Dimii. Arada sosyalleştiğimde fotoğraf çekiyim de koyayım buraya 😍

      Sil
  12. Ortak yönümüzün fazla olduğunu biliyordum zaten, yazılarını okumayı çok seviyorum. Gördüğüm zaman atlıyorum hemeen :D Çok teşekkür ederiim

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...