1 Aralık 2019 Pazar

2020'den Beklentiler - MİM 🎈

2020 yeni yıl ile ilgili görsel sonucu"

   Sevgili Hayat Yazıyor blogunun sahibi başlatmış bu güzel beklentiler mimini. Beni de cevaplamam için, yazılarını ve hayatını okumayı çok sevdiğim Kaplan Diary blogunun sahibi mimlemiş. Çok teşekkür ediyoruum.
   Resmen 2020 geldi, dayandı kapımıza. Ne çabuk geçiyorsun zaman. Ben daha 15 yaşıma 18 yaşıma girmenin hayallerini dün kuruyordum sanki. 15 yaşımda araba sürmeyi öğrenecektim, 18 yaşıma girdiğim zaman da ehliyetimi alacaktım hemen. Hayallerimin büyüklüğü :D  Artık her şey üstüme üstüme geliyor gibi. Ben büyüdükçe hayallerim küçülüp hedeflerim büyüyor gibi hissediyorum.
   Neyse mime geçelim de yeni hayallerimden tamamlanmayı bekleyen hedeflerimden bahsedeyim.

   2020 yılına dair beklentileriniz nelerdir? 

   Düşündüm bunu bayağı bir blog. Beklentiler silsilesi hiç dinmiyor içimizde ama böyle birden sorulunca zihne hemen cevap düşmüyor.
   İlk olarak atanıp bir para kazanayım ben artık, istiyorum bunu. İzmir'e atanmam lazım bir de, vazgeçemiyorum bu şehirden. Sonra da tabi yüksek lisansıma başlamak. Yüksek lisanstan önce bir de su gibi İngilizce makale çevirileri yapmam gerektiği için enine boyuna bu dilimi geliştirmek istiyorum. Hep bir yurtdışı hayalim vardır ama içimde baskılamışımdır, çünkü "yabancı dilin yok İrem senin, nereye gidiyon sen" derdim.
   Hayatımı enine boyuna düşünenlerden oldum hep. Hiçbir şey düşünmeden dert etmeden yaşamayı öğretmedi bana ailem açıkçası. Okulda hep başarılı olmak(şaka değil ilkokulda 85 aldığımda neden 90 üstü olmadı acaba diye düşünen bir ailem vardı😄) , fen lisesini kazanmak, iyi bir meslek sahibi olmak(kime göre iyiyse artık) , sonra da rahat bir yaşam sürmek için var gücünle çabalamak, tüm bunlara kafa yormak...
   Dolayısıyla 2020 yılında daha rahat bir kafayla yaşamak da beklentilerimin arasında.
   Tabi tümm bunların yanında ailemle, Göktuğ ile ve tüm sevdiklerimle sağlıklı huzurlu şekilde bir yıl daha geçirebilmek istiyorum. Yaş aldıkça sevdiklerimin kıymetini daha çok anlıyorum sanki. Birini bile kaybettiğimi düşünmek gözlerimin hemen dolmasına yetiyor. 
   Blog yazmaya devam etmek istiyorum bu yıl da. Geçen sene bazı sebeplerden sonra içimden gelmeyince devam etmemiştim, sonra yoğun özlemle geri dönmüştüm. Bu yıl öyle olmamasını tüm kalbimle diliyorum. Daha çok kitap okumak istiyorum. Şuan beynim hep dolu gelecek telaşlarımla, bu yüzden kitaba veremiyorum kendimi. Kitap okuyacağım vakti neden ders çalışmakla geçirmiyim ki diye diye boşluyorum okumayı. 
   Ülkem ve İzmir için de daha güzel bir yıl olmasını diliyorum demekten başka çare gelmiyor elimden. Kadınların bu ülkede yüzü gülsün istiyorum artık. Fizikselinden ruhsalına, cinselinden ekonomik olanına kadar her türlü şiddet son bulsa keşke bir anda. Ama kadınlarımız güçlendikçe ,özellikle kırsal kesimdeki bu zorbalıkların sona ereceği umudundayım. O yüzden kadınların var gücüyle okumak ve kendi ayakları üzerinde durmayı çok istediği bir yıl olmasını istiyorum 2020'nin. 
   Depremsiz, selsiz, barışçıl ve ayaklarımızı yere sağlam basabildiğimiz bir yıl olsun bu yıl 💛
   Kalbimden kalemime dökülenler bu kadardı sanırım.
   Aaaa unutuyordum az kalsın. Bu yıl bir arabam olursa da çok mutlu olurum, söylemeden geçemezdim :D
   Bu mime dair yazılarını mutlaka okumak istediğim blogger arkadaşlarımı mimliyorum. Yapmak isteyen herkesi de davet ediyorum. Yazdıkça gerçekleşir belki beklentilerimiz :)
   
   
   

24 yorum:

  1. Sevgili İrem, mimi cevapladığın için teşekkür ederim. Çok samimi ve güzel bir mim olmuş. Umarım beklentilerinin hepsi gerçekleşir. "Ben büyüdükçe hayallerim küçülüp hedeflerim büyüyor gibi hissediyorum" cümlesi ayaklarının yere bastığını kanıtlıyor. Hiçbir hedefin ulaşılmaz değil. Sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve mutlu ol 2020'de ve sonraki yıllarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben tekrar teşekkür ederim. Mimin kendisi samimi ki. Öyle mi dersiniz :) Ayaklarım sanki fazla yere basıyor da çamura batıyormuş gibi ağırlık hissediyorum bazen.
      Çok güzel dilekler, umarım hepimiz için gerçekleşsin beklentiler :)

      Sil
  2. İnşallah beklentiler gerçek olur
    Sağlık ve mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Özellikle su gibi olmasına çok ihtiyacım var, umarımm 😄

      Sil
  4. Ne kadar güzel dilekler umarım hepsi gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  5. Bütün dileklerinin, isteklerin hemencecik olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne içten bir yorum, çok teşekkür ediyorum :D Hepimizinki gerçekleşir umarım

      Sil
  6. Aaa mimlenmişim çok teşekkür ederiim :)) en kısa zamanda yaparım ;) yazını da keyifle okudum, umarım bu güzel dileklerinin hepsi gerçek olur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim, beklentilerini okumak istiyorum 😍 çok teşekkür ederim umarıım :D

      Sil
  7. vuhuhuuu mimlenmişim :) En kısa zamanda yapacağım ;)

    2020 gönlünce olsun diyorum ayrıca ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evveeet 2020 için istediklerini okumayı merak içinde bekliyoruum :)) Çok teşekkür ederim inşallah en güzel şekilde gelir ve gider 😍

      Sil
  8. Beklenen, arzulanan ve planlanan her şeyin gerçek olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  9. 2019 da hızla geçiyor/geçti işte... :(
    Ya ben blog'unuzu yeni keşfettim sanırım :)
    Bundan sonra geleceğim!
    Ben de beklerim kendi blog'uma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hiç anlamadım, en boş olduğum aynı zamanda da en stres dolu olduğum yılımdı, geçti bile :) Olsun her zaman bekliyorum. Sizi takipteyim ben zaten, yazılarınızı keyifle okuyorum. Sevgiler :D

      Sil
  10. Yeni yılda herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hepimizin gönlüne göre gelsin 2020 :D

      Sil
  11. Ah şu İngilizce ne olacak ya.Ben de ne yaptıysam bir türlü çözemedim şu dili,bir de dünyanın en kolay dili olacak.Oysa okullarda o kadar öğretiyorlar ama boşa.Aile konusunda benimkilerde öyleydi "bak komşunun çocuğu şu kadar almış sen bu kadar almışsın."Bazen bizlerin de insan olduğunu unutabiliyorlar.Ama kötülükten söylemiyorlar tabi bizim iyiliğimizi düşünüyorlar.Umarım tüm istediklerin gönlünce olur.Umarım 2020 üzmez bizi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ingilizce varya o ingilizce :D ya yıllardır okulda öğretiliyor ama önem verilmiyor ki tilkim. Biz de daha küçüğüz tabi etrafımızda öbem vermemiz gerektiğini söyleeyen biri yoksa düşmüyoruz üstüne.
      Bak o komşu çocuğu meselesini hiç ağızlarından duymadım ama içten içe illa bir kıyaslama seziyordum tabi:D Senin tüüüm istediklerin seninle olsun. üzülmeyelim, üzülürsek de kendimizi buraya atalım birazcık olsun rahatlatmıyor mu ? 😄😍

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...