20 Kasım 2019 Çarşamba

Firmalara Nefretim

Selaaaaaaam 💙
   Bugün biraz sinirli olsam da enerjik bir giriş yapmak istedim. 3 gün mü oldu yazmayalı, öyle bir şey ama özlüyorum ne yalan söyliyim.
   Sizi sıkar mıyım bilmiyorum ama sinirimi bile aktarmak istiyorum şuan.
   Bu kadar çok sinir deyince hayati bir olay beklemeyelim tabi. Bazen gündelik yanlış giden durumlara da sinirlenebiliyor benim bu kafa :D
   Anlatayım şimdi size. Detay anlatmayı ve dinlemeyi ne kadar sevdiğimi daha önce bir yazımda söylemiştim ama kısa tutmaya çalışıcam söz, bazen ben bile yazımı okuduğumda sıkılabiliyorum :)
   Geçen hafta indirimin son günü Hepsiburada'dan tek kişilik bir yatak sipariş ettim evime. En geç 2 gün önce teslim edileceği yazıyordu aldığım gün.
   Kargomun yola çıkışı, İzmir şubesine varışı ya da teslimata çıkışı hakkında ne bir mesaj ne bir mail alabildim. Hiçbiri yok. 
   İki gündür sürekli her yeri arıyorum ama cevap yok tabi, neyse buraları anlatırsam çok uzun sürer.
   Bu sabah dışarıda işim olduğu için sabahtan bir arayayım da kargo gelecekse evde kalayım diye düşündüm ama ne mümkün. Son çare yine hepsiburadayı aradığımda bir hanımefendi bana kargomun en erken önümüzdeki cuma günü teslim edileceğini ve bugün asla teslim olmayacağını rahat olmamı söyledi.       Ben dışarı çıktıktan 3 saat sonra tak bir telefon. Beni hiç arayıp sormayan canım kargo firmamın çalışanı arıyor ve evde misiniz biz geldik diyor.
   Mesaj veya mail göndermediğiniz için işimi halletmeye dışarı çıktım, yarın tekrar teslimata çıkarır mısınız diyorum. Malesef şubeden alırsınız deyip tak kapatıyor.
   Sinirden ölüyorum ama sadece Aras kargoya sinirlenmekle yetiniyorum.
   Eve gelip hala çağrı merkezini aramaya devam ediyorum ve sonunda Balçova şubesi aramalarıma cevap veriyor kapanmasına 15 dakika kala. Neden mesaj göndermiyorsunuz diyorum. Çünkü bazı firmaların o gönderilen sms ve mail ücretini ayrıca ödemek istemediklerini ve izin vermediklerini söylüyor.
   Ben yine Hepsiburada' yı arayıp bunun doğruluğunu soruyorum ve aldığım cevap bunu doğrular nitelikte.
   "Neden bir sms ücretini ödemiyor ki firmanız , en azından bilgilendirilmemiz gerekmez mi ? Tüm durumlardan haberdar ettiniz beni maillerinizle, keşke bir tane mailinizin altında da kargo size sms atmayacak yazsanız daha iyi olmaz mı?" dedim.
   Neyse kargomun tekrar teslimata çıkması için acil bir form oluşturdu bir beyefendi. Sorun şuan hallolmadı bana geri dönüşlerini bekliyorum ama sinirim buydu yani.  Üç gündür defalarca aradım konuşmaya çalıştım kargo firmasıyla ama kısaca durum böyle.
   Benim bu olaydaki şikayetim asla çalışanlara değildi bu arada sadece firmalara yükseldim kendi kendime.
   "Sms veya mail ücretini ödesen bir şey kaybetmezsin ya. Binlerce alışveriş yapılıyor sitenden her gün,  senin insafın kurusun" diye haykırmak geliyor içimden. Evin içinde deli danalar gibi dolaşırken haykırmış da olabilirim : D
   Güldüğüme bakmayıın buraya yazınca kendi kendime komik geldim. Büyük ihtimal o şikayet bir işe yaramayacak ve ben yine o kocaman yatağı tıpış tıpış gidip taksiyle eve getireceğim, kargoya verdiğim paranın daha çoğunu da taksiciye veririm.
   Oldu bittiiiii, İrem para basıyor.

   Kargoyla ve diğer firmalarla ilgili bir sorunumun daha sonuna geldik. Sorunsuz internet alışverişi sayım o kadar az ki :)
   Buraya kadar okuduysanız nolur bana firmalarla ilgili bir kerecik bile olsun sıkıntı yaşadığınızı söyleyin 🙏 Ben mi çekiyorum sorunları bilmiyorum, içinden çıkamacağım bir hale gelmeye başladı.

   Sizin sorunsuz, musmutlu gününüz ve yarınlarınız olsun 💙
 
 

33 yorum:

  1. En iyisi de aynı sanki hepsi anlaşmış gibiler...
    ofise gittiğinde duvarda yazar önce müşteri,önce saygı vs...
    AMA hepsi boş haklısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Ben şuana kadar kargo firmalarında işimi halletmek için çaba gösteren o kadar az kişiye rastladım ki

      Sil
  2. Kargoların hepsi aynı. Sinirlenmekte çok haklısın. Birde yatak diyorsun küçük paket filan da değil. İnsan parasıyla rezil oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten aynı ve hep onlar haklı. Bir defa bile haklısınız ama prosedür böyle cümlesini kuranı bile görmedim. İnsan verdiği paranın hakkını istiyor, çok basit aslında. Bazen de eve kadar bile gelmeyip beni tüm gün evde bekletip sonra mesaj atıyorlar geldik ama evde değildiniz diye. Her türlü çok sinir bozucu gerçekten. Allah bize sabır versin

      Sil
    2. Amin. Doğru düzgün muhatap bulmak çok zor böyle durumlarda.

      Sil
  3. Sanırım yaşadığım tek kargo sıkıntısı kedi kumu paketinin patlak gelmesiydi. Allahtan kedi kumunu bir poşete daha koymuşlar. Boşa çıkmadı en azından. Sizi çok iyi anlıyorum. Umarım en kısa sürede sorununuzu halledebilirsiniz. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii ne güzel bi sorun bu, ayrı bir poşet varmış :) Umarıım, bir de taksiye para ödemek istemiyoruum. Bolca sevgiler 😍

      Sil
  4. Satıcı hepsi burada değildir tedarikçisidir bence sorun ondan olmuştur çünkü.h3psi burada kendi kadrosu ile çalışıyor o daha sorunsuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ediyorum. Dediğiniz şeyi ben de düşündüm o yüzden bunu çağrı merkezindeki beyefendiye sordum aslında yukarıda anlatmadım ama. Evet firmamızın bazen böyle istemleri olabiliyor dedi. Yani satıcıdan kaynaklı olmadığını belirtti.

      Sil
  5. Aras karrgonun bölge müdürlüğünü ara istersen, her bölgenin satış ve müşteri ilişkileri birimi var. Vardı yani :) Eskiden, hatta çok eskiden bölge çalışanıydım bende ordan biliyorum. Biraz ağlanıp biraz da acındırırsan tekrar teslimat çıkartırlar eve ;) Çıkartmazlarsa bölge müdürünü bağlayın bana diye caz yap :))) Şaka yapmıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aklıma gelmemişti gerçekten. Bir arayıp konuşayım. Çok teşekkürler :))

      Sil
  6. sms ve mail ücretini ayrıca ödüyor olduklarını bilmiyordum. hakkaten yani o kadar satış yapıyorlar da bi sms ücreti ödemek mi zor geliyor. ara ısrar et bence de getirirler inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyordum duyunca da şok oldum gerçekten. Şubeye ısrar etmek benim karakterime uymuyor gerçekten, cazgırlık da yapamayacağım için ancak sinirden ağlarım :)) ben ege bölge müdürlüğünü arayıp halletmeye çalışayım. Halledersem yazarım buraya :D

      Sil
  7. Ben daha önce aras kargoyla bir sıkıntı yaşamadım.En çok sıkıntıyı mng kargoyla yaşadım.Bir kere bile evine gelmedi.Ama tabi yerden yere göre de değişiyor.Bir de aldığın şey yatak yani büyük bir şey ihmal etmemeleri gerekiyor.Umarım en kısa sürede sorunun çözülür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu sıkıntıların daha tillahını yaşadım ama küçük paketler olduğu için sorun yapmadan fazla da sinirlenmeden tıpış tıpış gidip alıyordum kargomu. Ama bu sefer alamayacağım kadar büyük. Şikayet.var.com' a yazmıştım dün. Aradılar bugün. Sorununuzu çözücez dediler bakalım bekliyorum. :)

      Sil
  8. ay hadi çok geçmiş olsun evet yaa sinirlik bir durum yaniii haklısıın hadi neyse gelir artık yarın :)

    YanıtlaSil
  9. Bahsettiğiniz şeyler bana da oldu. Yaptığım alışverişten günler geçmesine rağmen kargo hazırlanmadı. Sinir olmuştum resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yorumlarda yalnız olmadığımı hatırlattığınız için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  10. Bu arada sizi takibe aldım. Nasıl oldu da daha önceden almadım anlayamadım. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz :) ben sizi severek takip ediyorum okuyorum zatenn :D

      Sil
  11. sırf bu sorunları yaşamayayım diye internetten sadece kitap siparişi veriyorum:))
    umarım en yakın zamanda gelir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de öyleydim ama indirimde yarı yarıya düşük fiyata kaliteli bir yatak alma isteğim ağır basınca böyle bir hata yaptım :)) çok teşekkürler

      Sil
  12. ah firmalar!... insanlarla uğraşmak zaten yeterince zorken bir de ticari çıkara dayalı birsürü insanlı firmalar, telefon görüşmeleri, dert anlatamamalar, anlamamaları, karışıklıklar... sinir katsayıları arttıkça artıyor.
    umarım sorunun tamamen hallolur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların yönetimi hem çok güzel hem dr çok sıkıntılı. Telefonumu açsalar derdimi anlatacağım ama muhattap bulamadım ki bir türlü oof of :)) Çok teşekkürler

      Sil
  13. iletişim kuramayan firmalara tam bir cevriye hanımım (yaprak dökümü) - nasıl bir bipolar insansam artık, mutlaka iletişim kurmalarını sağlayıp ahkam kesiyorum ve mutlaka alışverişimi iptal ediyorum.

    sonra dön başa.
    alışverişin hiçbir türünü sevmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevriye hanım :))) Ben de eğer sorun yaşarsam siparişi iptal etme yoluna gidiyorum bir nevi hadlerini bildirmek ve artık uğtaşmaktan sıkıldığım için. Ama yatağı neredeyse yarı fiyatına indirimden aldığım için iade etme gibi bir lüksüm yok bu sefer :D iade ettiğim an yenisini 2 katı fiyattan almak zorundayım.
      Zaten firmalar da onlara muhtaç durumumuzun farkındalar ve kale almıyorlar. Kader mi desem ne desem artık düzelmiyor ki durum :)

      Sil
  14. İnternetten alışverişte her zaman bir risk payı olduğunu düşünüyorum. Fiyatları düşürünce insanlar bu riski göze alıyorlar. Umarım sorununuz çözülmüştür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her türlü risk var ama uzun zamandır baktığım 500 tl olan yatak 250'ye düşünce öğrenci olarak almadan duramazdım :))

      Sil
  15. o kadar haklısınız ki.. Bizde yeni evimize davlumbaz aldık tam üç kez hatalı ve kırık geldi, sorun bri kez kargo firmasında, diğerlerinde işse gönderen firmadaydı. şimdi bahsettiğiniz siteden bir kitaplık aldım ama o kadar korkuyorum ki sağlam gelmez diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hatalı ve kırık gelmesi faha kötüymüş benim durumumdan. Teslim aldıktan sonra iade süreci de ayrı sıkıntı yani, fotoğrafı cartı curtu falan. O kargoların üzerinde olan kırılacak ibaresine dikkat etseler bu sorunlar yaşanmaz ama işte. Şikayet de işe yaramıyor ki, başına buyruk tüm firmalar hiçbir disiplin yok kanımca. Böyle gelmiş böyle gidecek gibi. Umarım sağlam gelir kargonuz :)) Yorumunuz için çok teşekkürler

      Sil
  16. Her şey satana kadar. Sonra müşteri umurlarında değil.

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...