16 Kasım 2019 Cumartesi

46 Yok Olan

   Bugün 2016'daki yayın hayatında "Neden izlemedin?" diye kendime soru yönelttiğim bir diziden bahsedeceğim size.
    Bu soruma verdiğim cevabım da "Behzat Ç.'yi neden izlemediysen o sebeptendir" di.
   Geçtiğimiz yaz Behzat Ç.'yi, her bölümü 2 saat olan Türk dizisi nasıl bir solukta bitirilebilirse öyle bitirdim. Ba yıl dım. 
   Sonra Netflixte canım Erdal Beşikçioğlu'nun bu dizisini de görünce kardeşimin tavsiyesini hatırladım ve başladım.
   Başlamaz olaydım bu dizi de sardı bedenimi. Bir soluk meselesi yine yani anladınız siz😄 
   Sus da diziye gel diye uyarımı aldım ve başlıyorum.


   Netflix diziyi şöyle tanımlıyor:

Bir genetik profesörü, komadaki kız kardeşi için tıbbi ve şamanik çareleri harmanlayan bir tedavi denediğinde sarsıcı bir yan etkiye neden olur.

   Aynen böyle başlıyor dizi. Doğru tespit Netflix! Ama devamında olaylar öyle bir gelişiyor ki dizideki karakterlerin hepsiyle iç içe buluyorsunuz kendinizi. Zaten diziyi izleten de hep bu olmaz mı? 
   Dram, suç ve gizem türünde bir dizi. Behzat Ç. deki oyuncuların küçük bir kısmının bu dizide de olması ilk başta diziye ilgimin artmasına bir sebepti. Fakat daha ilk bölümlerde yer alan marjinal ve ilgi çekici sahneler bana "Bunlar gerçekte oluyor mu ya?" dedirtecek cinstendi. 
   Her bölümün sonunda diğer bölümde ne olacağını merak ederek aralıksız devam ettim. 
   Dizideki Murat'ın 5 yıldır komada olan kardeşi Ezo'yu uyandırmak için başvurduğu yolları denerken kendisinin bambaşka yollara sürüklendiğini ve etrafındakileri de sürüklediğini göreceksiniz.
   Sonuç olarak biraz karanlık biraz da sıradışı olan bu diziyi izlemenizi tavsiye ederim. 
   Televizyon hayatının yaklaşık 3 ay gibi kısa bir sürede bitmesine hiç şaşırmadım açıkçası. Çünkü bizim halkımız ihtiras sever, namus sever, tecavüz sever, töre sever. Bilirsiniz.
   
   Sizi bu dizinin güzelliğiyle baş başa bırakıyorum ve gidiyoruum. Yeterince karışık olarak sundum zaten 😄 
Hoşçakalııın❤
    


25 yorum:

  1. Karışık değil güzel anlatmışsın :)
    Konusu ilgi çekici. Moralini bozmaz dersen bir bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende izlemedim.Ama duyduğum bir dizi.

    YanıtlaSil
  3. Belki direk Netflix’de başlasaydı bugün hala devam ediyor olabilirdi 😀

    YanıtlaSil
  4. Ben de Behzat Ç dizisini izlemedim hiç.. Ama dikkatimi çekti bak şimdi, düşüneceğim 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy onu da izleyin nolur etrafımdaki herkese öneriyorum gerçekten. Onun yazısını yazmadım ama bu yazıyla eşdeğer olduğunu düşünün siz 😄

      Sil
  5. Netfilx'e mi koymuşlar?Ben TV'de yayınlanırken izlemiş çok beğenmiştim ama şak diye bitirdiler.
    Behzat Ç. de yeniden başladı diye sevindim ama sanırım onunda devamı çekilmeyecekmiş. Basmakalıp dizilerden bıktık yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii o zamanlardan izleyen biri ilk defa çıktı önüme çok sevindim 😄 Behzat ç nin yeni sezonunu izlemedim çıktığı platform pahalı olduğu için üye olmadım ama bir şekilde netflixe gelirse izlemek istiyorum onu da. Sevgiler

      Sil
  6. Allah allah nasıl da gözüme çarpmadı.. hayret ettim. Teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
  7. Amirim bir tanedir :)))
    Bu diziyi çok erken bitirdiler ama. Ben tadına doyamamıştım...

    Keyifli seyirlerin olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti benim de bittiii ama ne üzüldüm bir bilseniz. Keşke hiç bitmeseydi :D

      Sil
  8. Dizi çok güzelmiş.Kesinlikle izleceğim.Takipten çıktığına da çok üzüldüm.Ben seni sevmiştim oysa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin.
      Bu konuya değinmen iyi oldu bak. Öncelikle kimseyi üzmek istemem asla. Özellikle paylaştığın videolarda bize anlatmak istediklerini anlayamadığım için takipten çıktım. En azından kısacık bir açıklama yazarsan karşındaki neden paylaştığını anlarya, hatta bloggerın amacının bu olduğunu düşünüyorum ben. Yine den sen bilirsin tabiki asla akıl vermek gibi bir haddim olamaz yanlış anlama lütfen. Tekrar takip edicem seni , paylaşmak istediklerini içindekileri yazılarında da görmeyi umuyorum. Sevgiler :)

      Sil
  9. öykünün son halini okudun muuuu veee akelanın öykü için daptığı resmi görden muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüüüm ben zaten mimlenenlerden tanımadıklarımı hemen takip etmeye başlamıştım hiçbir bölümü kaçırmamak için :)) çok hoş devam ediyor

      Sil
    2. bakalım yeni gönüllüler olmazsa biz hepimiz yeniden yazarız kuuu :)

      Sil
  10. izlemedim aklımda olsun şamanik mi hımms x files gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu izlemedim bak olabiliir :) Şamanizm başlarda biraz geçiyor ama etkisi altına alabilyor izleyiciyi :)

      Sil
  11. behzat amirimin boşluğunda severek izlemiştim. yasemin'e de orada vurulduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de yasemine vuruldum bu dizide gerçekten :))

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...