31 Aralık 2019 Salı

İki Tane Yirmi 🎈

  Banyoyu, mutfağı dip bucak temizledim, bulaşıkları attım makineye. Şimdi yayıldım ve kendime "bloga ara vermene gerek yok İrem" adı altındaki telkinlerimden sonra yine geldim yerime. Gecenin bu saatlerinde ya da sabahın erken saatlerinde zihnim apaçık ve yazma isteğiyle dolup taşıyor. Şu aralar da yılbaşı hediyesiydi planıydı derken konumuz bu oldu.

  Yılbaşı demek küçüklüğümde çok normal her zamanki bir gündü benim için. Öyle yeni yıla nasıl girersen öyle olur modum da hiç olmadı doğal olarak. Ama bu konuya dair ilk hatırladığım şey lise son sınıfta yeni yıla test çözerek girmemdi. Bilerek isteyerek yaptım bunu blog :) Belki dedim gerçek olur :)
   Sonra yaşım arttıkça ailemin evinden uzaklaştıkça yılbaşı kültürünü daha doğrusu heyecanını yaşamaya başladım. Şimdi sabah olsun da gece arkadaşlarımla vakit geçiriyim diye bekliyorum mesela. Heyecan heyecan heyecan...Yeni bir ajanda almaya, yazı yazarken defterin sağ tarafına başlamaya, yeni bir eve taşınmaya, çok beğenerek aldığın bir nevresimi serip üzerinde uyumaya ve daha birçok yeniliğe benzetiyorum ben yılbaşını. Taze umutlar, temiz başlangıçlar, geride bırakılmışlıklar...
    2019 senesi hala bitmemiş gibi hissediyorum. Yeni yıla da nasıl alışacağımı hiç bilmiyorum bu heyecana rağmen. Biz 2-0-1 rakamlarına alıştık on yıldır. Şimdi iki tane yirmi yazmak zor olacak, önemli yerlere yazdığım dilekçelere tarih atarken yine bir sürü kağıt harcayacağım kesin. Ama gelsin dimi 2020? Hepimiz yeniliğe bayılırız.
   2020'ye dair koyduğum hedefler hala geçerli. Aslında hayatıma dair yapmak istediğim çok şey var ama ben önümüzdeki yılda onları yapamayacağımı düşünüp yazmamıştım. Yazmadığım halde gerçekleştirirsem mutlaka buraya not düşmek istiyorum.
    Şimdiden iyi yıllar o zaman 🎈

16 yorum:

  1. Umarım 2020 mutluluk dolu geçer.Ben de senin küçüklüğün gibiyim,her zamanki gün gibi geliyor bana bir şey fark etmiyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarııım esrarengiz tilkim :D Yaş aldıkça kendi fikirlerinle yaşamaya başlayacaksın sen de eminim. Belki o zaman yılbaşı senin içine de farklı bir heyecan getirir kim bilir 😍

      Sil
  2. Mutlu yıllar diliyorum.Bu yıl daha güzel geçer umarım hepimiz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sağlıklı huzurlu bir yıl diliyorum hepimiz için, çok teşekkürler :D

      Sil
  3. her yıl her saat her saniye senledir 2020.Yeni yılı kutlamakla kalma, yeni yıla kutlan

    YanıtlaSil
  4. İnşallah 2020 de istekleriniz gerçekleşir de bizimle paylaşırsınız.
    Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  5. Musmutlu, güzel bir yıl olsun 2020. O bize güzellikleri getirsin, biz arka arkaya 20 yazmaya da alışırız :))

    YanıtlaSil
  6. İki tane yirmi, hakikaten 😉 iyi yıllar

    YanıtlaSil
  7. heey ortak öykümüz devam ediyooo, yeni bölümü yazdım, benden sonra ebemkuşağı yazdı, şimdi fatoş yazcak, sen de yazcaksan sölee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sonkileri takip edemedim deep:)) bir okuyım hepsini yazarım tabikii haber veririm sana ben

      Sil
  8. Yeni yılınız eskisinden daha iyi geçsin...

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...