28 Ekim 2019 Pazartesi

Son Zamanlardan Alışveriş 😊

Aldım şekerli Türk kahvemi ve geldim yine. Evet ben Türk kahvesini Türk kahvesi tadında içemeyenlerdenim :D Sanırsın şekerden ibaret benimki :) Uzatmadan geçiyim mi aldıklarıma blogcum??

Bu arada bayağı bir uzun zaman sürecinde yaptığım alışverişler olduğu için hepsini bir miktar kullanma sürem oldu. Bu yüzden de buraya ''bunu aldım şunu aldım'' değil de ürünler hakkındaki kişisel görüşlerimi paylaşmak için yazıyorum. Bu yazıları yazmayı da çok seviyorum daha önce söylemiş miydim? :)

Zara Parfüm- White Jasmine:
Zara'nın parfümlerinin çok çeşitli olduğunu duymuştum daha önce. Gidip denedim ve bunu koklayınca mest oldum. Normalde de yasemin kokusunu çok seviyorum, bu kadar yoğun bir yasemin kokusuna bile hayır diyemedim. Mutlaka en azından bir kere mağazada koklayın. Bu bitince büyük boyunu da yeterli param olduğunda alırım herhalde :D

Urban Care- Deniz Tuzu Etkili Saç Spreyi:
 Saçlar hafif ıslakken ellerle kıvırcık saçı şekillendirir gibi avuçlarımla saçlarımı uçlarından tutup sıkarak saç dibime doğru itiyorum ve daha dalgalı saçlara kavuşuyorum.Böylece düzleştirmeden kısa saçı rahatlıkla kullanıyorum. Çok düz saçlarda etkili olur mu bilememm. (UV ışınlarına karşı da koruyucuymuş :D) Bir de aşırı bir şeker kokusu var bayabiliyor.


Bee Beauty - Sıvı Saç Kremi:

Keratin bakımlı nemlendirici olarak geçiyor. Duştan sonra saçlarımın kolay açılması için sıkıyorum, etkili yani. Gerçekten krem gibi de doğal bir kokusu var, hoş.



Wet n Wild - Photofocus Fondöten - (Soft Beige):

Çok güzel bir fondöten gerçekten, pudralı bir yapısı var cilde tamamen oturuyor. Daha bir deneyimim olmadı bu konuda ama fotoğraflarda cildi çok güzel gösteriyormuş ve flashlı fotoğraflarda parlama yapmıyormuş. Bu arada yeni boyanmış ev gibi koktuğunu söylemeliyim, tam bir badana kokusu :D



Rival De Loop - Kaş Şekillendirici Jel:

Renksiz bir jel bu. Denemek için almıştım. Bayağı da güzel sabitliyor kaşlarımı, sağa sola yukarı aşağı oynatmıyor mıh gibi tutuyor :D Daha ne kadar öveyim

Rival De Loop - Göz Farı Bazı:
Göz kapağına sürdükten sonra pudralaşıyor ve sabitlemeye bile gerek kalmıyor. Bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra ben önceden napıyormuşum dedim. Göz kapağıma sabah ne sürüyorsam akşam baktığımda farlar aynı yerlerinde hiçbir yere bulaşmadan ilk anki gibi duruyor. Ben bayıldım gerçekten. Gramajı da fazla, minicik nokta koymanız yeterli. Kolay kolay biteceğe benzemiyor, çok mesudum :D

Wet n Wild - Megaglo Aydınlatıcı Pudra - (Precious Petals):
Aşırı güzel ıslak bir bitiş sağlıyor. Çok parlamayı seviyorum ama bir aydınlatıcı da istedi canım yani :D Çok önerdikleri için aldım ve bayıldım. Azıcık kullanmam yeterli oluyor. Bunun bir de açık rengi var beyaz tenliler de o ürüne bakabiliir.



Flormar - Pearly Serisi Ojeler (Vetch flower - Crystal lights - Snow glam):

Hepsi göründüğü gibi ışıltılı ve muhteşem renkler. Elleri çok temiz gösteriyorlar. Kalıcılıkları da güzel. Daha ne olsun. Yalnız bu oje fiyatları nedir öyle indirimde bile 3.5 tl yarabbi 😓 Annem hediye olsun demese asla üçünü birden aynı anda almazdım.



For Your Beauty - Makyaj Fırçası:

Online'dan almıştım, gelince kıllarının çok da yumuşak olmadığını farkettim ama olsun yani, ucuzdu. Ben bronzer için kullanıyorum, şekli o işleme daha uygunmuş gibi geldi bana.

For Your Beauty - Makyaj Fırçaları:
Tek gövdeli üç makyaj fırçası edindim.Birini çıkarıp diğerini takarak aynı gövdeyi kullanabiliyorsunuz. Genelde kesik uçlu kısmını kullanıyorum ben. Kılları yumuşak ve kullanışlı bir fırça. Hoş yani beğendim.

Ay bu kadardıı, bitti. Bazıları uzun olsa da kısa kısa açıklamaya çalıştım.Sizin de sevdiğiniz ve sevmediğiniz ürünler için veya herhangi bir şeyler için yorum yazarsanız mutlulukla okurum.
Koccaman sevgiler 💓



3 yorum:

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...