1 Ekim 2019 Salı

Youtube Keşiflerim: BARABAR ve Daire 👀

    Herhangi bir sosyal medya hesabım olmadığı için mi bilinmez o bomboş vakitlerimi çoğu zaman Youtube'ta geçiriyorum blog. E normal olarak da sürüyle keşfim oluyor. Ama içlerinden bazıları var ki bildirim geldiği anda videolarına koştuklarım ve dinlemeye doyamadıklarııım.
     İlki, türküleri cover yaparak en güzel şekilde bize sunan BARABAR grubu.
Sadece tek albümleri olmasına rağmen dinlemelere doyamıyorum. Yeşilliğin içinde, enstrümanlarını alıp gelmiş, bir arada olmaktan ve müzikle haşır neşir olmaktan inanılmaz haz alan insanlar topluluğu resmen. Ha bir de grubun vokali, şuan acayip izlenen Mucize Doktor dizisinin meşhur Ali Vefa'sı yani Taner Ölmez. Acayip farklı bir sevecenliğiyle türküleri o kadar içten o kadar sevgi dolu söylemiş ki izlerken kendini o huzurlu ortamda hissedip türküye eşlik etmeye başlayıveriyor insan. Bazı türkülerde de hep beraber(BARABAR) söylüyorlarlar😍 Hatta bir izleyenin yorumu aynen şöyleydi: Sanki en yakın arkadaşlarım grup kurmuş da onları gururla izliyor gibi hissediyorum. Aynen katılıyorum ona. Belki çoktan denk gelenler olmuştur ama denk gelmeyenler izlemenizi ve dinlemenizi şiddetle istiyorum 😄
    İkincisi de Daire adlı Youtube kanalı. 
İnsanlar evlerinin kapılarını bu kanala açıyorlar. Evlerini, evleriyle ve eşyalarıyla  aralarındaki bağı anlatıyorlar. Kesinlikle bir sunucu yok, zaten bu da evin sahibiyle karşılıklı sohbet ediyormuş hissine sokuyor sizi. Öyle ki özellikle seçilmiş gibi o kadar iyi, temiz ve sakin insanların evlerine konuk olmuşlar ki videoyu izlerken hipnotize olmuş gibi tüm eşyaların hatta bazen düzenini beğenmediğim evlerin bile hikayesini dinlerken buluyorum kendimi. 
    Zaten şimdiye kadar izlediğim tüm ev sahipleri evlerini yaparken ya da döşerken bu işe aşırı önem vermişler. Çünkü izlerken görüyorum ki evlerindeki çoğu eşyanın büyük bir anlamı var ve benim aklıma asla gelmeyecek yerlere koyulmuş eşyalar. 
O yüzden yeni ev döşeyeceklere de fazlasıyla yardımcı olabilir bu kanal. 
Ben sanırım kanalın en çok doğallığını ve samimiyetini sevdim.
Eğer dinlemek ve izlemek isterseniz;
👀BARABAR'ın en sevdiğim türküsü için tık
👀Daire kanalının en sevdiğim bölümü için tok

Kendinize iyi bakııın🙋

4 yorum:

  1. barabar teşekkürler bilmiyoduum. daire de ilginç olmalıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de şuan favori kanallarım, bir ara bakarsın. Keyifli izlemeleer:)

      Sil
  2. barabar'ı keşfetmene sevindim ben de aynı duygularla izledim fazla türkü dinlemeyen biri olarak çok sevdim onların doğaçlama gibi söylemelerini

    daireye bakacağım merak ettim
    ilginç görünüyor
    bne de TLC nin bu tür dizilerini seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde de türkü dinlemekten hoşlandığım için bayılmıştım, demekki her renge hitap etmişler:)
      Evet Daire kanalı da fazlasıyla ilham veriyor :)

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...