26 Ekim 2019 Cumartesi

Başlık Bulamadım

   Sabah geç uyandığım için, öğlen demeliyim, hala uykum gelmedi. Bir yandan çiğ köfte siparişimi beklerken bir yandan İngilizce sözlüğümden sağlıkla ilgili olan kelimelere göz gezdiriyordum. Kendimi burada buldum yine blog. Azıcık konuşalım mıııı ??
   Yarın kursun yaptığı Yökdil denemesi var. Gereksiz şekilde hafiften heyecanlıyım. Bence nedenini biliyorum ben. Kendime vicdan azabı yaşatmayacak kadar çalışmam gerekiyordu bugüne kadar. Ama ben bu kadarını değil de daha azını yaptım sanırım. O yüzden sınavdan kötü bir puan alırsam sınavda da terler dökersem yine kendi kendime acı çektirebilirim. Yani ben aslında kendimden korkuyorum canımcım blogum :)  Neyse yarın gelecek ve bitecek sonuçta. Önemli olan haftaya olan gerçek sınavım. Hani şu üstünün arandığı, sadece giriş kağıdı ve kimliğinin yanında olabildiği ( kendini çıplak gibi hissettiğin) türden olan sınav... O da geçip bitecek, günler çok hızlı geçiyor vallahi.
Neyse ben yemeğimi yiyip uyuyayım :)
   Günün hangi saatinde okuyorsan o günün ve sonraki tümmm günlerin stressiz ve musmutlu geçsin 😄❤

Ertesi gün güncellemesi:
 Yazıyı gecenin geç bir saatinde hiç düşünmeden günlük niyetine yazdığım için bazı fikirlerimi yanlış anlatmış olabilirim.
Fikirlerimi düzgünce aktaramadığım paragrafı silip yeniden yayınlıyorum o yüzden 🙋

6 yorum:

  1. Bence gün gün böyle kısa kısa yazı çok iyi olabilir 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün değil ama bazen yazabiliyorum işte :) teşekkürler

      Sil
  2. ay başarılar sınavdaa :) ben de bir an başımı dersten kaldırmamam gerektiğini biliyorum ama öyle olmuyoo yaa :)

    YanıtlaSil
  3. iyi geçti mi denemee. sınavda başarılaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme sabahı mide ağrısıyla uyandığımdan gidemediim. Teşekkür ederiim pazar günü ihtiyacım olcak :)

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...