7 Ekim 2019 Pazartesi

In The Tall Grass

 

   Dün gece izlediğim Netflix filmi. Daha çiçeği burnunda bir gerilim filmi. Önüme çıktığı an konusunu basit görmeme rağmen Stephan King ve oğlu Joe Hill' in aynı isimli kısa hikayesinden uyarlandığı için izlemeliyim demiştim.
    Hamile olan Becky ile kardeşi Cal oldukça  ıssız bir yolda arabayla giderken uzun otların olduğu büyük bir tarladan gelen bir çocuğun imdat çağrısını duyup otların arasına giriyorlar.
   Güzel oyuncular olmasına rağmen kısıtlı bir kadro bazı izleyicilere sıkıcı gelebilir. Fakat bu insan boyunu aşan uzun otlarla sarılı bölgede neler olacağı merakı insana filmi izletmeyi başarıyor. Özellikle de film gerilimden çok insana sıkıntı hissi veriyor. O uzun otların arasında oyuncular dolaştıkça benim nefesim kesildi :) derin derin nefesler aldığımı farkettim izlerken.
    Son noktaya gelecek olursam filmlerde gerçeklikleri daha çok sevdiğim için bu filmi aman aman beğenmedim. Ama gerçeklik dışı olabilir ve bazı olayların anlamını bilmesem de olabilir, yeter ki gerilim olsun diyorsanız izlenebilecek bir film.
    Yine de sonunda bir çok anlaşılmazlıkla bittiğini söylemeliyim.
Filme puanım:5 buçuktan 6/ 10


26 yorum:

  1. stephen king varsa ben de varım :) izleyeyim.

    YanıtlaSil
  2. 6 ise seyretmeyeyim :))
    sıkıntı verici filmleri izleyemiyorum ben artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da gömmek istemiyorum ama ben yüksek bile vermiş olabilirim:) çok sıkıntı verici olduğu kesindir:)

      Sil
  3. Bunu bende gördüm izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Bern de gördüm de izlemedim :)
    artık iyi kötü her şey netflixte ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef evet. Netflix izlemekten televizyonu açmıyorum bile

      Sil
  5. duymadım yaa izlerim tabisideki :)

    YanıtlaSil
  6. Stephan King ile bağlantısı olan şeyleri izlemeden okumadan duramam o yüzden çok merak ettim ama sonunu pek beğenmemişsin King olmasa hemen vazgeçerdim izlemekten, bunu yine de izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacım filmi yermek değildi ama söylemeden geçemediiim :) İzleyin tabiki belki sizden daha olumlu bir inceleme okurum :)

      Sil
    2. İzledim veee beğenmediim :D hiç king tadı yoktu bence yaa. sonunda büyük bir anlamsızlık var geriye dönüş bence paradoks yaratır hiçbir şey olmamış gibi yani çok saçma geldi. senin de dediğin gibi bir sürü soru havada kaldı. o neden öyle bu neden böyle o kocaman taş ne falan bir sürü soru :D

      Sil
    3. Bu kadar King sever biri de beğenmediyse ben başka bir şey demiyorum artık :D O sorular havada kalmasa güzel film olurmuş :)

      Sil
  7. OTLARIN İÇİNDE GERİLİM, İNSANIN İÇİ BİR HOŞ OLUYOR. TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl:) Oyuncuların içinde bir de çocuk olunca insan daha bir etkileniyor. Ben teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  8. izlediim marianne dan sonra hiç korkutmadııı germediiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marianne'i hala izlemedim. Sen böyle deyince daha bi merak ettim. Gerilimi dizi ve filmlerde aşırı seviyorum :)

      Sil
  9. Ben de pek beğenmemiştim ama sonunu güzel bağlamışlar en azından bir tık(spoiler olmasın diye detay vermedim :'D).''High Tension''u izledim en son gerilim filmi olarak.Bazı bölgelerde yasaklı bir filmmiş hatta.Gerilimi yüksek ve kanlı bayağı ayrıca psikolojik bir olayı da var,tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da sonunu bağlayamamışlar gibi gelmişti :) İzlemem mi hiiç. Gerilim olsun yeter ki :D

      Sil
  10. En sevdiğim tür. Bu filmi izlemeyi düşünüyordum. Öneri için teşekkürler. Takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Netflix'de görmüştüm yorumundan sonra yakın zamanda izlemem :)

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...