30 Mart 2019 Cumartesi

Mim: Bir Şehir Olsam! 🙆

   Takip ettiğim bloglar arasında sevgili Sibella'nın mimini okuyunca çok sevdim ve ilk mim yazımı da yazmak istedim.
   Sibella'nın oluşturduğu bu ilk mimi okumanız için link bıraktım bile👉Sibella'nın Günlüğü
   Şehirler insana farklı anlamlar, farklı bakış açıları ve aslında başlı başına bir hayat sunuyor.  Dolayısıyla şehirler hayatımızda, anılarımızda çok büyük anlamlar taşıyorlar.
   Hem gezmeye çok vakit bulamamaktan hem de ailemin hepsinin tek bir şehirde toplanmasından dolayı çok fazla şehir gezmedim. Ama yine de benim için anlamı olan şehirlerden bahsetmek istiyorum ben de. Hadi hemen başlıyoruum 
   
Bir şehir olsam mesela hangisi olurdum?👀

Gönen (Balıkesir): Memleketim. Ailemin ve yedi sülalesinin yaşadığı yer 😄 Burada doğum büyüdüğümden ve merkeze gerçekten uzak olduğundan Balıkesirliyim demek oldum olası tuhaf gelir bana. Uzaklarda yaşadıkça özlüyorum orayı, bu kadar sevdiğimi bilmezdim.

Tokyo (Japonya): Heer zaman gitmek istediğim ve en çok merak ettiğim şehir olmuştur Tokyo. Benzer yerler değil de çok farklı yerleri görmek istiyorum hep.

Bursa: İlk okul gezime gittiğimde tanıdım Bursa'yı. Çook büyük gelmişti gözüme. Uludağ'ını da ayrı bir severim. Balıkesirli olmama rağmen Bursa'nın bize daha yakın olması sebebiyle de ailemle sık sık gittiğimiz şehir kendisi.

Çanakkale: Her zaman sıcakkanlı, barışçıl ve sevgi dolu insanların yaşadığı bir şehir olarak canlanır gözümde. Deniz kıyısı olması da ayrı bir çekiyor olabilir beni.

İstanbul: Yoğunluğundan her zaman korktuğum şehirdir ama bir o kadar da merak ettiğim. Evet İstanbul'a gittim ama ben asıl oraya aşık olan insanların düşüncelerini merak ediyorum. Umarım bir gün ben de İstanbul'u sevme şansına nail olurum.

Bandırma (Balıkesir): Liseyi okuduğum ilçee. Rüzgarı fenadır, esip kavurur o rüzgarlı soğuğu insanı. Yine de Göktuğ ile deniz kıyısına inip bütün dertlerimizden arınmak istediğimiz çok günümüz olmuştur.

İzmir: Bu şehri sona bırakmamın sebebi hayatıma inanılmaz fazla şey katmış olması. Benim aşık olduğum şehir de burası işte.  Hayatımı, fikirlerimi, yaşam tarzımı değiştirdi en nihayetinde. Güzel ve özgür günlerimin geçtiği hala da geçmeye devam ettiği , bana kokusunu bile özlettiren şehir. Hayatınıza ve yetişkinliğinize adım attığınız şehir olurya bazıları için , o benim için İzmir işte. Bundan sonraki hayatımızı da burada geçirmek dileğimiz..❤

Bir şehir olsam İZMİR olurdum...

8 yorum:

  1. Ne güzelllll yazmışsınnnn, gitmek isteyeceğim şehirleri yazmayı hiç düşünmemiştim, çok güzel bir ekleme olmuş teşekkür ederim sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittiğim çok fazla şehir olmadığı için gitmek istediklerimi ekledim :D Çok teşekkürler sevgileeer

      Sil
  2. çok güzel yazmışsın yaaa :) çok tatlı yanıtların. gönenden bandırmaya liseye gittin yanii, ailece gittiniz herhalde, ordan da izmire üniversiteye. izmir tabii yaa ege yani, özgür şehir, hoşgörülü şehir, urla var bi kereee :) ege köyleri var, karaburun var, ah ah, yani şanslısın, ben de izmirliyim, istanbulda yaşıyorum, istanbul da bigün büyüler senii, ama izmir yeter insanaa :) deniz güneş balık o lala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr deep :D yook ailemle gitmedim lise de dahil 8 yıldır yatılı okuyorum ailem hala Gönen'de. Çok haklısın çokk İzmir'e geldiğimden beri iyiki burdayım diyorum ben deee:) Ah umarım İstanbul'u da severim, yaşamak zorunda kalırsam bir gün kim biliiir :))

      Sil
  3. İstanbul olmak. Ama İzmir daha iyi. İstanbul'a gezmeye gideriz o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. bu mimide yeni gördüm gerçi ben pek mim sevmiyorum ama güzel olmuş saygılar

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...