26 Mart 2019 Salı

Cem Adrian, Balo 💃

6'da kalktım, staja gidiyorum. En çok bu sabah istedim arabam olmasını. Ayağımda rahat spor ayakkabılarım ve gülen emojili çoraplarım, üstümde çok da dar olmayan formam ve bol ama sıcak tutan montum... Hava tam yürünesi... Buna rağmen bugün çok istedim arabam olsun🙋
Bu rahat halimle biniyim de araba kullanıyım açayım klasik müziği de. Ahh daha çok var hayallerime. Gerçi diğerlerinin yanında bu küçük bir hayal kalıyor olsa gerek. Madden büyük ama maneviyattan kaybediyor bence blog. 
     Aa dün konser bileti aldık Ezgi, Göktuğ,ben. 24 Nisan'da Cem Adrian'a doyucaz sanırım. Çokk heyecanlı olarak aldık bileti üçümüz de. Paramıza da kıyıp en önden aldık hem de. Eğlenip zıplayıp coşacağımız bir konser değil ama ruhlarımızın doyacağına eminim. Bakarsın Göktuğ ile bir şarkı arasında 'Cem abiii' diye bağırırız bilmiyorum 😜 Bağırırsak konserdekiler haricinde ilk sen duyarsın blog söz.
    Bu arada benim 13 Haziran'daki mezuniyet baloma da gidemiyoruz. Çünkü göktuğun final sınavları sağolsun bizi alıkoydu. Gerçi zıplamaya eğlenmeye içki içmeye falan filan çok can atan bir kız mısın diye sor, hayır değilim. Pek bana göre şeyler değil, sadece Göktuğ ile olacağımdan istiyordum. E o da gelemeyince 'kısmet seneye onunkine artık' demekten başka çare kalmadı. Başta bi koptum hayattan ama sonra insan önceliklerini karşılaştırınca bunlara üzülmeye yormuyor kafasını. İçki içmeyeceğim bir yere 1 gecelik 300 vermek akıl karı olmasa gerek. 
   Bir de son nöbetimden sonra uyku düzenim gitti arkasından el sallayamadım. Yine 2 buçuk saatlik uykuyla 10 saat koşturucam. Bu gece uyumam gerek artık noluyor anlamadım her şey kontrolüm dışında. 
   Neyse artık ben staja kaçıyorum, herkes için iyi bir gün olsun bugün 💓

10 yorum:

  1. iyi stajlar sanaaa. bir gün araban da olur kii. cem adrian konseri sevilir tabiii :)

    YanıtlaSil
  2. Stajım iyi geçti gerçekten:)) çok teşekkür ederim. Umarıım🙏 cem adrian kalp biz 😄

    YanıtlaSil
  3. Bazen ben de arabam olsa fena olmazdı diye geçiriyorum aklımdan, İstanbul şartlarında...
    Yarın güzel bir gün geçirmen dileğiyle! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii, İzmir şartları da pek iç açıcı değil aynı şekilde. Çok teşekkürler :D

      Sil
  4. yeni bir takip edilesi blog buldum.ama mobilden izleyici olamıyorum 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa yeni farkettim en kısa sürede ilgilenicem bu konuyla :)) çokk teşekkürler

      Sil
  5. son yazımda varsınız işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi okudum çokk teşekkür ederiz bize de yer verdiğiniz için :))

      Sil
  6. İyi stajlar. Cem Adrian dinlemem. Seksen ve doksanları yaşayınca yenileri pek sevemiyorum:(

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürlerr, ben de her telden dinliyorum ama haklısınız çoğu sanatçı o zamanların tadını vermiyor malesef

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...