30 Mart 2019 Cumartesi

Makyaj ve Bakım Ürünlerinde Favoriler ❤

Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu: Yeni aldığım bir ürün sayılır. Önceden çift fazla göz makyajı temizleyicisini kullanıyordum, o da güzeldi fakat indirimde bulunca bunu da bir denemek istedim. Üzerinde kullandıktan sonra yağlı bir his bırakmayacağı yazıyor ama ben o şekilde yüzümde kalmasından rahatsız oluyorum o yüzden arkasından jel ile yıkıyorum. Kolay şekilde çıkarıyor makyajımı, kokusu da bir o kadar güzel çiçek gibi. Kullanırken mutluluk veriyor bana.

Note Oje (16-cinnamon): Rengine bayıldığım ve silip tekrar tekrar sürdüğüm oje. Oje için mevsim bana farketmez ama farkedenler için sonbahar ojesi olabilir. Tam bir tarçın rengi. Her şey ile uyum sağlıyor. Sadece biraz çabuk  terketmek istiyor tırnağımı bu yüzden top coat ile uyguluyorum. Kalın bir fırçası olduğundan sürümü de çok kolay bu arada.

Loreal Paris Renk Açıcı Jel: Kullanmaya başlayalı altı ay falan oldu sanırım , ama her duşta kullanmadım tabii. Güneşlenme gibi bir fırsatım olmadığı için duştan sonra sürüp saç kurutma makinesi ile saçlarımı kurutarak kullandım bu ürünü. Gayet iyi sonuç verdi. Son kuaför faciamdan sonra saçlarımı kısa kestirmiştim o çiğ sarı renk gitsin diye. O yüzden bu ürünün sonucu bana çok iyi geldi. Yavaş yavaş açtı saçımın rengini, tam istediğiniz yerde de sonlandırabiliyorsunuz böylece. Doğal bir açık kestane rengini aldı saçlarım.

Nivea Deniz İğdesi Özlü El Kremi: Bu krem ile ellerimin çok kuruduğu bir gün arkadaşım sayesinde tanıştım. Çook çok güzel kokuyor bana göre. Sürdüğümde çok hoş bir his veriyor. Çabuk emiliyor yağlı bir his bırakmıyor ve nemlendirmesi gayet iyi.  Çantamın müdavimlerinden, her an yanımda kendisi.


 Golden Rose Velvet Matte Ruj (16 numara): Hayatımın rujuuu. İlk aldığım rujlardan biri. Herkesin dudağında farklı durur tabi ama benim dudağımda koyu bir gül kurusu renginde. Sürümü kolay, aşırı bir matlıkta değil, kalıcılığı da güzel, e daha ne olsun.  Her ruj sürmek istediğimde elim bu ruja gidiyor, diğer rujların boynu bükük 👄 Bu ruju sürdüğümde birkaç kişi de sormuştu markası numarası nedir diye. Yine indirimde görürsem yedeklemek istiyorum.


Loreal Paris Elseve 3 Mucizevi Kil Ağırlaştırmayan Şampuan: Hiç inanmamıştım ama saçımın yağlanmasını az da olsa önleyen bir şampuan buldum sonunda. Normalde saçlarımı yıkamamın ikimci gününde bile yağlanmadan dolayı kullanamazken bu şampuan ile üçüncü gün bile kullandığım zamanlar oldu. Bana bir gün kazandırdı bu çok güzel. Yumuşaklık sağlaması ve güzel bir kokusu olması da cabası. Etrafımda saçlarının yağlanmasından yakınan herkese öneriyorum. Uzuun bir zaman bu şampuanı kullanacağım sanırım. 


The Balm Bahama Mama Bronzer: Bronzerı  sadece bronzer olarak değil aynı zamanda da far olarak kullandığım için bu ürünü almayı çok istemiştim aldıktan sonra da vazgeçemediğim ürünlerden biri oldu. Rengi çok tatlı bir tarçın rengi, yanakta da gözde de çok sıcak bir ton veriyor. Dağılması ve kalıcılığı da çok iyi.

Pantene Pro-V 3 Dakikada Mucize Krem: Bu ürünün verdiği yumuşaklığa hayranım. İlk kullanmaya başladığımda duşta saç diplerime de uygulamıştım fakat bunu bir süre sonra bırakmak zorunda kaldım. Yağlı bir saç tipim var ve bu ürün saçlarımı daha da yağlandırdı ve ağırlaştırdıduş sonrasında. Bu yüzden saç kremi gibi kullanmaya karar verdim sadece uçlarına kullanıyorum ve çok memnunum. Saçlarımı tararken de asla çekiştirmemi sağlıyor.


Maybelline Newyork Fit Me Concealer (10-light): Maybelline de çok sevdiğim başka bir kapatıcı vardı ama fiyatı son zamanlarda gereksiz arttığı için bu kapatıcıya geçmek istedim. Denedikten sonra ondan daha güzel olduğunu gördüm. Ben fondöten kullanmadığım için kapatıcıyı az miktarda alnıma çeneme ve burnuma da uyguluyorum. Çok doğal durmasının yanında ağırlık da yapmıyor. Rengi bana tam uyuyor. Diğer renklerine de bakmanızı öneririm.


Hoşçakalııın ❤

13 yorum:

  1. makyaj kültürüm neredeyse sıfır hiç ama hiç anlamıyorum, arada bunları okumak iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de üniversitede başladı ilgim :)) Her zaman bekleriiim:)

      Sil
  2. oo iyi faydalı şeyler yazmışsıın, lazım oluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yardımcı oluur, ben de eğlenerek yazıyorum çünküü:))

      Sil
  3. Makyaj ve Bakım malzemeleri tanıtımı için teşekkür ederiz özellikle bayanlar için faydalı olacaktır ayrıca takibe aldım bilginiz olsun. saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Golden Rose velvet rujları çok güzel. The Balm merak ediyorum ama çok pahalı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harikalar dimi, ben de indirimdeyken önceden almıştım ya makyaj malzemeleri bu kadar uçmamışkenn, yoksa ben de o kadar paralar bayılamıyorum içim acıyorr :))

      Sil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim makyaj yazısı da olsa yorum bırakayım dedim :)
    Ben de beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, teşekkürler mutlaka ziyaret edicem, sevgiler:)

      Sil
  6. güzel ürünler hepsi de takipteyim teşekkürler sevgiler canım...

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...