23 Mart 2019 Cumartesi

Favori Kanall

      Youtube'ta izlediğim bir kanal önereceğim bugün. 321GO. Toplumda kabul görmemiş ya da topluma giremeyen insanlarla ya da topluma ters olan bazı mesleklerle olan röportajları içeriyor bu kanal.  Bu insanlar hakkında toplum bazında çok merak edilen sorular sunucu tarafından soruluyor. Konuk olan kişi de içinden geldiği gibi cevap veriyor. Gerek sigara içiyor gerek siyaset yapıyor gerek argo konuşuyor gerek gülüyor gerek ağlıyor. O an içinden nasıl geliyorsa o şekilde konuşuyor. İnsanlar en iyi böyle dökmez mi zaten içini. Kasıla kasıla, yanlış yapmamak için korkarak konuşan bir insanın dilinden dökülenlerin, kalbinin en dibinden gelmediğini bilirsiniz.
     Bu kanal bana oldukça samimi ve cesur geldiği için her bölümünü kaçırmadan izliyorum, hiç ilerletmeden hem de. Toplum tarafından örselenmiş insanların neden örselendiklerini az çok biliyorum fakat örselenen insanların tarafından da yeterince bakamadığımı gördüm videoları izlerken. Ne kadar bakmaya çalıştıysam da bu zamana kadar olmamış olamamış.
     Transeksüel, Feminist, Avukat, Minik insan, Ateist, Eski mahkum, Görme engelli, Eski eroin bağımlısı, Evli eşcinsel, Seksolog, Satanist. Benim izlediklerim bunlardı. İstisnasız hepsini asla ileriye almadan, her dakikasını kendimi tamamen videoya vererek, kendimi konuğun yerine koyarak izledim. Her videodan çıkardığım dersler inanılmaz büyüktü.
   Favorilerim eski mahkum, evli eşcinsel, seksolog ve avukat bölümüydü. İzlerseniz bunlardan başlamanızı öneririiim.
Kendinize iyi bakııın 💛💛
    
Dipnot: İsterdim ki feminist bölümü de güzel olsun ki insanlar yanlış feminizm algısından çıksın. Feminizmin amacının aslında kadının erkekten güçlü olduğunu kanıtlamak değil de kadın-erkek eşitliği olduğunu anlasın. Ama feminizmi anlatmak yerine dibe batıran sözde bir feminist getirmişler konuk olarak. 

9 yorum:

  1. çok ilgiiinç yaaa saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :)) gerçekten çok ilginç diğer konukları da merakla bekliyorum

      Sil
  2. Değişik ve ilginç bir kanal. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim:) Ben de bloğumuza uğradığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Daha once yazdığım yorumda anlatmak istediğimi tam aktaramamış olduğumdan silip yeniden yaziyorum. Insanlarin görmek istemediği, yok saydığı, dışladığı konulara youtube kadar yakın olması bence güzel. O insanların ağzından dinlemek farklı bir bakış açısı yaratabilir. Değerli bir tanıtım yazısı olmuş. Teşekkürler 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem önyargıları yıkan hem de empatiyi tavan yaptıran bir kanal. İzlerken çok yakın hissediliyor konuğa. Çok teşekkürler, sevgilerr:))

      Sil
  5. Benim de kesinlikle son zamanlardaki favori kanalım.Her şeyiyle gerçek ve hayatın içinden.Toplumda ''öteki'' denilen bir şeyin olmadığını kanıtlıyor,herkes bütünün bir parçası aslında.Bütünde yeri olmayanlar bir diğerini ötekileştirmeye çalışanlar sadece :) Feminist bölümündeki kadın beni pek şaşırtmadı.Bu şekilde düşünen feministleri daha önce okumuştum.Aslında heteroseksist ve eril düzene karşı olan öfkelerini sorunları kökten çözmek istedikleri için bu şekilde yansıtıyorlar.Yani sizin düzeniniz buysa alın bu da bizim istediğimiz misali.Feminizm ayrıca bir düşünce sistemi olunca işin içine birçok yorum ve tartışma da giriyor işte,yine de daha doğru ifadeler kullanan ve derin düşünebilen bir konuk fena olmazdı,haklısın.

    P.S Blog daha da hoş olmuş,sevgiler xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu ötekilik kavramını yıkmak için ideal kanal, hedefinden şaşmaması dileğiyle :D Evet her düşünce sistemi farklı yorumlara açıktır ve olmalıdır da ama feminizm dediğimiz kavram özellikle kadın ötekileştirmesini engelleyebilmek adına savunulması gereken bir sistem olunca sanırım ben olaya daha duygusal bakıyorum. İstedim ki feminizmi derinlemesine anlatsın ve bencil düzeyde heteroseksist düşünceye mantıken bir şeyler anlatabilsin. Sizin düzeninize karşılık bizim düzenimiz tavrı biraz düşük kalıyor çünkü dünya böyle ilerlemiyor malesef, Feminizm nefretle karşılanmayı haketmiyor diye düşünüyorum. Bizden de sevgilerr. çok teşekkürler yorumun için :))

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...