9 Mart 2019 Cumartesi

Şükür

Hastanedeyken herkes hastaymış gibi, dışaarıdayken herkes sağlıklıymış gibi. O kadar garip bir duygu ki. 
Bugün bir hastanın, acılar içinde kıvranırken takati gerçek anlamda sıfırken ve her an oksijene muhtaç durumdayken şükrettiğine şahit oldum. Öksürürken, konuşurken hatta nefes alırken canı acıyordu, yüzünden okunuyordu bu. Ama o bazen inleyerek bazen haykırarak şükürler olsun allahım diyordu durmadan. İşlerimi halledip odadan dışarı attım kendimi o an, dayanamadım. Keşke dedim şuan hasta olmasaydı da mutlu olduğu bi an için şükretseydi. sonra da kendime dönüp dedim ki bugün hiç şükrettin mi sağlıklı olup burada hasta insanlara bakım verebildiğin için? 



2 yorum:

  1. Her duygunun dibine kadar içindeyken o an' ı yaşamak bu olsa gerek.. farkındayım, hissediyorum, yaşıyorum.. tüm bunlara şükr' olsun. Kısa ama çok anlamlı bir yazı.. teşekkürler. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten, bu durumlarda hastalarla birlikte bizim de canımız yanıyor, çok teşekkürler sevgiler💜

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...