8 Nisan 2019 Pazartesi

Geceyedir Küsmelerim

     Eski şarkıları dönüp dönüp dinlerim ben, yeni şarkılara indirmeye dinlemeye pek de elim gitmez. Böyle olunca bazen ezbere dinliyormuşum gibi oluyor, yeni bir şarkıya geçmişim ama haberim yok, çok sonradan farkediyorum. Normalde evde canım sıkıldığında ya da iş yaparken bir müzik açsam da rahatlasam demem hiç, ama bu otobüsler bana müzik dinlemeyi öğretti. Sıkıntıdan midemin çabuk bulanması da buna bir etken tabi. Özellikle midem bulandığında hareketli şarkılar dinlemeye gereksinim duyuyor çivi çiviyi söküyor sanırım :D
     Şuan Badem'den Geceyedir Küsmelerim şarkısını dinliyorum ve geçen sınavımın kritiğini yapıyorum kendimce, otobüs sırasındayım. Elimden geleni yaptım yine. Keşke şunları da yazsaydım dediğim çok oldu çıkınca. Ama her sınav gerçekleşiyor bu neticede. Elimden gelen kadar çalıştım diyemeyeceğim, yılmış hissettim kendimi sınav yaklaştıkça. Son 4 -5 gün çalıştım diyebilirim. Yeterli bir not gelsin valla fazlasını istemiyorum 🙏
     Yüksek lisans yapmak için girdiğim Yökdil sınavıma da aynen böyle çalışmamıştım gerçi ona babaannemin hastalığı da eklenmişti bir sebep olarak ama olsun. Çalışmadım işte. Hayatımı etkileyecek bir sınav olmasına rağmen neden hiç bilmiyorum. Eylülde yine gerçekleşirse ona tam tempo hazırlanacağım eminim. O zamana kadar da ne yaparım bilmiyorum. Zaman yaklaştıkça düşüncelerimin hızı ivmelenerek artıyor, elimden bir şey gelmiyor. Heyecanlanınca ve korkunca herkes gibi midesine ve uykusuna vuran biri olarak da bu etkilerle baş etmek bir hayli zor oluyor.
     Stresi şimdilik geçerseeeek yarın Göktuğ Çanakkale' den dönüyor. Kısa bir ayrılıktı ama aynı şehirde olmak bile yettiği için uzun geldi bana. Özellikle sınavımız varken motivasyon konuşması olmazsa olmazımız. O konuşma yokken eksilerde geziniyoruz :D
     Bu arada hani baloya gitmekten vazgeçmiştik ya Göktuğun finallerine denk geldiği için, işte ben biz hariç çoğu kişi gider diye düşünüyordum fakat kime sorduysam ya gitmiyor ya da kafası karışık. Okulda tek balo organizasyonu vardı , üç oldu. Yeni balo organizasyonu çıkaran kişiler diğerinin üzerine koyarak ilerliyor bir de. Biri ünlü gece klübü ekliyor biri ücretini azaltıyor biri farklı bir şehir sunuyor. Herpsine gitmek için farklı sebepler var o yüzden millet birinde karar kılamıyormuş :)) eğer fakülte üçe bölünürse hiiiç şaşırmam. Sonu ne olacak bilmiyorum haberdar ederim burayı mutlaka.yine insanların derdi beni gerdi.
Gittim ben evi temizlemeye, hoşçakaaal 💃

12 yorum:

  1. şarkıııı bilmiyodum saaaaol :) ay sölersin bizeee hangi balo olcaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksi ama bu aralar yine sardığım şarkı :) söylerim tabii söylemez miyim :D

      Sil
    2. badem şarkıları dinliyom bu akşam saol çok iyi yaaa.

      Sil
    3. Ne güzeeel çok sevindim 😄😄

      Sil
  2. Çivinin çiviyi söktüğüne ben de inanırım. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söküyor sanırım :) ben teşekkür ederim hoşgeldiniiz

      Sil
  3. Şarkı fena değil sınavda da başarılar dilerim ama az düzgün ve bir program eşliğinde çalış yoksa zaman çabuk geçiyor sonra çalışıp kafayı çorba yapıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kpss ve Alese dediğiniz gibi çalıştım başarılı sonuç aldım haklısınız, umarım buna da şekilde çalışabilirim

      Sil
  4. bodyguard kısacık dizi. yarın başlayıp bitirebilirsin kii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar ders çalışmam gereken bir dönemdeyim ki her diziye başlama niyetimde vicdan azabı çekiyorum gibi hissediyorum deepp :(

      Sil
    2. ay boşver diziyi yaaa mezuniyet balosuna dek yok dizi mizi sanaa :)

      Sil
    3. Dimii hahahahh boşvereyim diziyi falan sadece ders çalışayım da bitsin şu okul 😍😍

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...