15 Nisan 2019 Pazartesi

Yine öldüler

     Bugün okuldan dönüşte yine internette blog yazılarına ve haberlere bakıyordum ki gördüğüm haber artık alışılması olası olaylardan olmasına rağmen benim asla asla alışmayacağım kimsenin de alışmasını istemediğim bir haber yazısıydı.
     Görmeyenler ve okumayanlar için iğrenerek iletecek olursam Afyonkarahisar'ın bilmem ne köyünde iki kız kardeş bir evde başlarından vurulmuş şekilde ölü bulunuyor. Peki bu kardeşlerin katili kim? Tabiki aileden.. Abileri.. Sadece yirmi bir yaşındaki abileri.. Kız kardeşlerin biri yirmi yaşında biri de on altı.
     Beş aylık hamile olan büyük kardeş.. beş yıldır tecavüze uğrayan ve anne-babasına söylemek istediği için öldürülen iki kardeş..
     Benim kelime dağarcığım tükeniyor ama nefretim asla tükenmiyor tükenmeyecek. Beş yıldır tecavüz demek bu abinin on altı yaşına denk gelir. Yani daha ergenliğe yeni adım atan bir abi ve ona yem olan iki kız kardeş demektir bu.
     Bana kim katılır bilmiyorum ama benim daha çok kızdığım ve yaşam tarzını anlamlandıramadığım iki kişi var burada, onlar da anne ve baba.
     İki kızınız var ve evet bir oğlunuz var. Oğlunuz, ergenliğinin cinselliğinin farkına varmasının belki de ilk yıllarından itibaren tecavüze başlamış. Hangi kızınızınsa ne zaman tecavüze başladığını kestiremiyorum. Peki siz kızlarınızın ve oğlunuzun davranışlarına, bakışlarına özellikle birbirlerine karşı tavırlarına hiç mi dikkat etmediniz? Birbirlerine yakınlıklarına peki? Neden ve neden? Aklım da mantığım da içim de almıyor inanın.
     Ben anne değilim evet, yeterince de empati kuramıyorum belki ama etrafımdaki anneleri gözlemliyorum. Özellikle annem küçüklüğümden beri herhangi biriyle (kız ya da erkek farketmeksizin) herhangi bir yerde yalnız kaldıysam beni ve karşı tarafı gözlemler, eğer bende bir farklılık görürse de benimle sohbet tarzında konuştuğunu hatırlıyorum hep. Bu çok zor bir şey olmasa gerek.
     Anne-baba olmak sadece sperm ve yumurtadan birleştirmekten oluşmuyor değil mi? Çocuklarının arasında böylesine iğrenç böylesine aşağılık bir durum varken nasıl olur da fark edilmez. Üstelik de beş aylık hamile olan küçücük kız nasıl fark edilmez nasıl?
    Aklımdan çok fazla cümle geçti bugün, hala da geçiyor ama yazıya dökebileceklerim bu kadarla sınırlı. Kadınlar yine öldüler.
Hoşçakalın, insanların sadece yetiştiği değil, iyi yetiştiği bir toplumda yaşamak en büyük dileğim

9 yorum:

  1. of ya ne bu cahillik bizdeki yaa.

    YanıtlaSil
  2. Eğitime ihtiyaç var :(( Anne baba olmamalı bir de herkes :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle de çocuklarımıza cinsellik eğitimi vermeye çokihtiyacımız var. Hep kapalı kutu olmamızdan ortaya çıkıyor bunlar

      Sil
  3. ne kadar acı bunlar
    olan ölen kızlara oluyor
    bir de o işkence tecavüz inanılır gibi değil
    kesinlikle tüyler ürpertici
    o ana babayı tıksınlar hapse bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim bilir hala kaç kız tecavüze uğruyor şu dakikalarda. Evet özellikle de tecavüz edenin neden tecavüz ettiğinin sebebini bulmadan hapse tıkmak ne kadar anlamsızsa anne babayı salıvermek de o kadar anlamsız

      Sil
  4. başarılaaar kolaylıklaar :)

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...