23 Nisan 2019 Salı

Güncelleme 😍

Hep saçma zamanlarda yazı yazma isteği geliyor bana, bu zaman da onlardan biri. Kendimi de burayı da güncellemem gerekirse bende değişen bir şey yok. Hala ders çalışmak için kendimi zorluyorum. Çalışamayınca kendimi suçluyorum. Geleceğim için düşünmekten kendimi alamıyorum, ne yapmam gerektiği konusunda çıkmaz sokaklardayım. Şükür ki bu zamanlarımda Göktuğ var her dalıp gittiğimde ne düşündüğümü anlayıp rahatlatıyor. Bir de uzakta oldukları için her düşündüğüm şeyi anlatamadığım ailem var ama onların her an arkamda olmalarını bilmek de yetiyor. Bir şekilde atlatıcaz heralde , zaman geçiyor be bunlar da geçer dimi. Eğer olabilirsem akademisyen olduğumda eminim ki hala yazmaya devam ederim buraya bırakamamm.
    Yarın bahsettim konser var Cem Adrian'ın. Onun için heyecanlıyım. Uzun zamandır konsere gitmiyorduk. Her zaman para durumumuz zamanımız da uymuyor çünkü. Gidip geldikten sonra kesinnlikle yazarım buraya, darlayabilirim :D
    Elime kitap almayalı uzun zaman olmuştu ya blog. Kitap almaktan vazgeçip telefondaki uygulamadan kitap okumaya başladım. Şuan Dokuzuncu Hariciye Koğuşu' nu okuyorum. Belki de herkesin okumuş olduğu kitaba ben daha yeni başladığım için utanç da duymuyor değilim :( Hemen okuyup bitirmek istiyorum. İyi oldu bu telefondan okumak. Uyurken ışığı kapattığımda da okuyup hemen uykuya dalabiliyorum.
     Az önce Youtube'ta gezerken Hayalet Sevgilim şarkısını gördüm. Ben 10 -11 yaşlarındayken en sevdiğim şarkıydı. En sevdiğim şarkı olmasında söyleyenin isminin İrem olması da büyük etkendi tabi.
   Dinledim , nasıl nostalji yaşadım anlatamam. Bir araştırdım sonra, nerelerde bu şarkıcı neler yapıyor diye. Müziği bırakmış, avukat olmuş, evlenmiş bir de kızı varmış şimdi. Hayat ne garip...
    Ay bir de bu aralar başa sarıp sarıp dinlediğim kısacık bir şarkı var. Televizyondaki bir dizide duyup çok beğendim. Hemen onu da buraya atıp kaçıyorum. Kitabımı okuyup uyuyim artık 😘😘
Kendinize çok iyi bakınnn

6 yorum:

  1. ne güzel samimi içten bir güncelleme olmuş..tüm hayallerinizin gerçekleşmesini dilerim canım....

    YanıtlaSil
  2. heeey hadi hadiiii az kaldııııı kendine gel hihhiii başarılar. hayalet sevgilim çok severdim ben daaaa :) diğer şarkı için de merciiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimdeyiiim çok da heyecanlıyım gelecek için ama bazen bıktırmıyor değil:) rica ederiiiiim

      Sil
  3. Hayalet Sevgilim'i ne dinlerdik gerçekten! Konser yazınızı da bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten :) Adrian yazım yayındaa. Hoşgeldiniz bu arada yorumunuz için çok teşekkürler ☺

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...