25 Nisan 2019 Perşembe

Dünyanın En Güzel Sesi Olabilir

  Stajdan geldim aşşırı yorgunum ama asla Cem Adrian konserini anlatmayı es geçemem.
  Ah Cem ahh o nasıl bir konserdi o nasıl bir ses cümbüşüydü o ne mizah anlayışıydı.
Ses cümbüşü diyorum çünkü bize yaşattı bunu. Biz başlangıçta playback yapıyor sandık inanır mısınız, çünkü insanoğlu bir tondan bir tona bu kadar çabuk geçemezdi, aynı anda iki ton söyleyemezdi.
Konser başladığı an gözlerimi kapattım içime işlesin sesi,  asla unutmayayım diye. Aynı anda üçümüz de gözlerimizi kapatmışız sonradan öğrendiğimize göre. Ve gerçekten iliklerime kadar hissettim.  Onun sesiyle başımın geriye gittiğini hissettim.
   Adrian'ın iki yanında yer alan müzisyenleri de  kendilerini şarkılara o kadar çok kaptırıyorlardı ki onları izlemek de büyük keyifti gerçekten.
  Adrian başlangıçta kendi şarkılarından söyledi, sonrasında en sevdiğim yere yani türkülere geçti. Türkülere geçmeden önce iki şarkı arasında dedi ki: Bana hep arka taraflar eşlik ediyor ön taraf niye etmiyor acaba türküleri mi bekliyorlar? Sitemli değildi sözü, aksine salonu güldürdü. Ama biz sadece tebessüm edebildik çünkü önceki şarkının etkisinden çıkamamıştık. Diyemedim ki "şarkıları o kadar güzel nakşetmişsiniz ki sesinize, araya giremiyorum girmeye kıyamıyorum😍"
Neysee biraz ciddileşecek olursam,
   Konser, Bostanlı Suat Taşer Açık Hava Tiyatrosundaydı. Açık hava dediğime bakmayın üzerini kapatmışlardı. Ama konserde bir ara o kadar sıcak oldu ki Adrian yukarıyı açtırdı. Sonra bir anda yağmur çiselediğini hissettik. Bir şarkıyı yağmurun altında dinlemek efsane ötesiydi. Ama sadece bir şarkıı, tüm konseri öyle dinleyebilirdim vallahi.
    Konseri Adrian şunu diyerek bitirdi:"Alkışlarınız konserimizin güzelliği için bir kriter değil aslında, bizim için kriter evinize geldiğinizde iyiki gitmişim iyiki dinlemişim iyiki bütçe ayırıp vakit harcamışım diyebilmeniz".  Sonra bitmeyen bir alkış tufanı tabii 💓 Ama evet, yine olursa yine gideceğiz kessinlikle.
    Hemen size videolar bırakıyorum konserden. Gözlerinizi kapatıp dinlemenizi öneriyoruum.











Dünün hatırası da burada duruversin o zaman 💙


4 yorum:

  1. Cem Adrian'ı canlı dinlemek büyük keyif gerçekten, çok severim kendisini :))

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz bir keyiftii, eğer o gece hemen yazıyı yazsaydım eminim daha yoğun anlatabilirdim 😄 Sıkabilirdim herkesi

    YanıtlaSil
  3. Sesi ile Kendisinden bahsettiren bir kişi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasııl, konser akşamı uyumak için yattığımda hala kulaklarımdaydı sesi :)

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...