2 Şubat 2019 Cumartesi

Bitenler #1

Biten ürünler yazılarını okumayı seviyorum, peki ya ben niye yapmıyorum dedim, koştum, geldim. Seri bile başlattım, umarım devamı gelir 😎
                         
Farketmediğim halde bir çok şey bitirmişim. Hemen başlıyoruum 😊
Bausch+Lomb Biotrue Lens Solüsyonu: Lens kullanmaya başladığımdan beri bu solüsyonu kullanıyorum. Çok memnunum. Gözyaşı içeriğine en yakın içeriği barındırdığını okumuştum. Kullanım süresi dolduğu için atıyorum, yenisi açıldı bile :)

Maybelline Age Rewind Concealer:  Kaçıncı tüpüm bilmiyorum. Kusurları çok güzel örtüyor ama aynı zamanda da ince yapılı ,o yüzden hiç ağırlık yapmıyor. Başka bir kapatıcı deniyorum şu sıralar. Bunun fiyatı gereksiz uçmuş durumda.

Essence I Love Extreme Maskara: Güzel bir maskara. Dolgunluk veriyor. Gün sonunda da kolayca çıkarabiliyorum. İkincisini kullanmaya başladım.

Essence Kaş Sabitleyici Maskara: Yer çekimine karşı koyamayan kaşlarım için sabitleyici olarak şimdiye kadar hep bunu kullandım. O yüzden bir karşılaştırma yapamıyorum. Gün sonuna kadar olmasa da gün ortasına kadar sabitliyor. Ancak ürünün kapağı çabuk kırılıyor. Wet'n Wild markasındaki muadilini öneririm ben.

Oriflame Ascendant Erkek Parfümü: Kardeşimin 3-4 yıldır kullandığı tek parfüm. İlk kokladığımda yoğun bir meyve kokusu alıyorum. Sonra odunsu, vanilyalı bir kokuya dönüşüyor. Traş losyonu gibi olan erkek parfümlerini sevmeyenler için bir alternatif olabilir belki.

Mendiva Cep Mendili: A101'de indirimdeyken almıştım beşli paketini. Çok güzel kokuyor. kurumuyor da. Bu markanın ıslak mendillerini seviyorum. Keşke beyaz sabunlusunun da cep mendili olsa🙏( Göktuğ da bayılır beyaz sabun kokusuna(!))

L'oreal Paris Renk Açıcı Jel: Bu daha ilk tüpüm. Saçlarımdaki etkisini farkedebiliyorum. Hafif hafif ,tam istediğim gibi açıyor rengini. Biraz daha açmak istediğim için ikincisini de alacağım sanırım. Bu arada sprey formu ile arasında fark olduğunu duydum çevremden. Sprey formu turuncuya dönük, jel ise sarıya dönük ve daha doğal açıyormuş rengi.

Sensodyne Beyazlatıcı Diş Macunu: Beyazlatıcı etkisini göremedim. Sensodyne'in her türü dişlerimdeki hassaslığa çok iyi geldiği için diş macunum olmaya devam ediyor.

Avon Gliserinli El Kremi: Alışveriş yazımda da yazmıştım, Kış aylarında ellerimin kuruluğunu çok kısa bir zamanda düzelttiği için sürekli aldığım bir krem. Yağlı his bırakmıyor. Kokusu da doğal. Artık katalogdan kaldırdıkları için internet sitelerinden alıyorum.

Fa Lotus Çiçeği Kokulu Deodorant: Bir ferahlık ve güzel bir koku verdiği doğrudur.48 saat kuruluğu vadediyor fakat yok öyle bir şey :) Bir de yasemin kokulusunu denemek istiyorum meraktan. Tabiki içeriğinde alüminyum var .

Benri Hindistan Cevizi Kokulu Krem: Gratisten almıştım.Buram buram kokuyor asla da yağlı his bırakmıyor ama gelgelelim ki hiçbir işe de yaramıyor. Sadece anlık kurtarışlar yapıyor. Bir daha almayacağım ürünlerden.

💭💭💭

Ürünler bu kadardıı. Bir dahaki bitenlerde görüşmek üzere o zaman.
Kendinize iyi davranıın 💓




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...