24 Şubat 2019 Pazar

The Sinner👍

   İlk bölümden bomba gibi düşen bir dizi, tek cümle ile. Üç günde on altı bölümü sildim süpürdüm. İpucu vermeden bahsedecek olursam:
   İki sezondan oluşan bir polisiye dizi. Fakat iki sezonda da farklı konular işlendiği için her sezon mini dizi tadında. İki sezonun tek ortak oyuncusu Bill Pullman, yani Dedektif Harry Ambrose. Dizide sabrına hayran kaldım gerçekten.
     İlk sezonun ilk bölümünde evli ve bir oğlu olan Cora Tannetti adında bir kadının hayatını görüyoruz .  Sonra bölümün bir yerinde olaylar kopuyor. Kopmak ne kelime çığırından çıkıyor. 'Ne oldu ya şimdi' dedirtiyor ekran başında. Cora karakterini canlandıran Jessica Biel'in efsane oyunculuğu da bunu haklı kılıyor. 
    İkinci sezonda da 13 yaşındaki Julian karakterini görüyoruz. Cinayet ile başlayan dizi içine bir çok yan hikaye alarak farklı karakterlere yoğunlaşıyor. İlk sezondaki gibi tek bir olay üzerinden değil daha çok farklı insanların nasıl olaya entegre edildiğini görüyoruz.
 Karakter yoğunluğundan bazı açık kapılar bırakılmasına rağmen ikinci sezon ile birinci sezon arasında seçim yap derseniz yapamam.
   Çünkü dizinin ana teması apaçık 'empati'. Dizi boyunca Dedektif Ambrose'un empati yeteneğine odaklandım ve 'ben olsam ne yapardım' dedmekten kendimi alamadım.

   Dizi katili en başından gösterip sadece' Katil cinayeti neden işledi?' sorusuna cevap aratıyor. Beni en etkileyen tarafı şüphesiz bu oldu.
 Daha iyisine denk gelene kadar herkese önereceğim dizi budur kesinlikle. 
İzleyin ,izletin
Kendinize iyi bakın, hoşçakalıın 💓


2 yorum:

  1. Bu diziyi izlesem mi diye düşünüyordum. Yazıyı okuyunca izlemeye karar verdim. Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...