11 Ocak 2018 Perşembe

Yıldönümümüz

  Bugün çok özel bir gün ve özel bir yazı olacak bizim için. Bugün beş yılımızı geride bırakıp, altıncı yılımıza adım atıyoruz birlikte. Hayatı birlikte paylaşmaya karar verdiğimiz gün 11 Ocak. Bir yıl boyunca birbirimizin gözünün önünde olmamıza rağmen, göremedik resmen birbirimizi. Sonra yavaş yavaş konuşmalar, gülüşmeler, dalgalar.. Ve Taha'nın " ... bu kadar konuşmanın iyi anlaşmanın bir yerlere varması gerektiğini düşünüyorum. Ben evlenelim, 5 -6 çocuk yapalım demiyorum ki, sadece deneyelim iyi bir çift oluruz bence 😁..." demesiyle başladı. Bandırma'dan İzmir'e, 15 yaşımızdan 21 yaşımıza uzanan serüvenimiz. İkimizin de hayatımızın dönüm noktası olabileceğini asla bilemezdik 11.01.2013 tarihinin.
  Tabi ki öylesine başlamamıştık. Başlamadan önce birbirimizi ve birbirimizin ailelerini tanıdık. Hobilerimizi, hayata dair hedeflerimizi, hayattan beklentilerimizi konuştuk 1 ay boyunca ve zamanın nasıl geçtiğini asla anlamadık bu süreçte ( Hala da tam olarak neler konuştuğumuzu hatırlıyor değiliz...). Birbirimize çok çok çok benzediğimizi fark ettik. En çok güvene önem verdiğimizi anladık. Fakat yine de başlarda 5 yılı devirebileceğimizi öngörmemiştik ne yalan söyleyelim. Bu 5 yıl tamamen harika geçti ve olumsuz hiçbir şey olmadı diyemeyiz çünkü çok zorluklar geldi geçti başımızdan. Gerek bizden gerek dışarıdan kaynaklı bir çok zorluk..
  Elbette sorunsuz kavgasız beraberlik olmuyor. Önemli olan bunların nasıl giderileceğine bağlı çözüm mekanizmasına sahip olmanızdır. Bu geçen 5 yıl içinde tökezleyen ya da sona eren beraberliklere de şahit olduk. Bazı yeni beraberliklerin kurulmasına vesile olduk; bazen dağılmalarını önlemeye çalıştık. Hayatın akışında bizim de dönen çarkımız bazen bozuldu. İç ve dış baskılardan dolayı savruldu. Ama beraberliğimizi üzerine kurduğumuz merkezimiz, sevgimiz, sadakatimiz ve güvenimiz hiç bozulmadı...
  Biz birlikte büyüdük, hayatı birlikte öğrendik, birbirimizde bir çok şey değiştirdik. Geriye dönüp baktığımızda kişiliğimizde ikimiz de ayrı ayrı asla yapamam dediğimiz şeyleri yaptığımızı gördük ya da gösterdik birbirimize. Olumsuz özelliklerimizi törpülemiş olduk yavaş yavaş yıllar içinde. Birbirimizin hayatında ne kadar etkili olduğumuzu böyle anladık.


İlk kar maceramız
Aralık,2013..


Kasım,2017..

 Son olarak birbirimize 1-2 cümle kurmak istedik bu özel gün için..


Benim biricik sevgilime, 
Her şeyden önce bunca yıl yanımda durduğun , ne kadar derine düşmüş olsam bile çekip çıkardığın için teşekkür ederim. Hiçbir şey kolay olmadı ama asla da kolay unutulmadı biliyorum, sana ve kalbine bana yer açtığınız için teşekkür ederim. Seni tüm kalbimle, çok seviyorum 💙 Biriciğin Göktuğ..

💙

Seni her gün her yıl eskisinden daha fazla seviyorum. Gözlerindeki aynı aşkı görüyorum gözlerimdeki aynı aşkı görmeni istiyorum.  Hayatımın her anı olduğun için , beni bu kadar çok sevilmenin mümkün olduğuna inandırdığın için teşekkür ederim. Hayatımızın tümünde birlikte olmak için nice mutlu senelerimiz olsun herşeyim.. Meleğin İrem..


Sonsuza kadar, sonsuz kadar..


8 yorum:

  1. Geçen yıllar birlikte mutlu olduğunuz gerçeğini değiştirmemiş,yüzünüzden okunuyor :) Nice yıl dönümlerine! xo

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederiz Anılcım :)

    YanıtlaSil
  3. Nurdan Cöddel12 Ocak 2018 01:09

    Sizi böyle görmek o kadar huzur veriyorki insana.. İki insanın birbirini sevebileceğine ve bunun asla bitmeyebileceğine hatta giderek arttığına dair umut aşılıyorsunuz ve bu gerçekten çok değerli.. Hep böyle mutlu olun sizi üzmeye çalışanlara asla izin vermeyin çünkü kıskanç hepsiiiiii. Nice nice niceee yıldönümlerinizeee��

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz çok 😊😊 yazılarımızı okuman da bize mutluluk veriyor çok değerlisin bizim için❤

    YanıtlaSil
  5. Çok iyisiniz iyiki varsınız her daim birlikte olursunuz nice nice senelere..

    YanıtlaSil
  6. Nice 11 Ocaklara.Birdaha ki 11 Ocak'a 34 gün kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazdığım yazılardan biriydi, yazıyı tekrar okuyunca ne kadar duygulu olduğumu farkettim :) evet çok az kaldıı yeni yazı gelir belki 😊 çok teşekkürler

      Sil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...