11 Ocak 2020 Cumartesi

11.01.2013 - 11.01.2020



   7 yıl önce bugün başlamıştı her şey. En güzel dostluğumun başlangıcı 11 Ocak .

  2013'ten bu yana her ay kutlarız birbirimizi nice aylara diye hiç aksatmadan. Yedi yıl böyle geldi geçti.

   Keşke dediğim hiçbir an yok. Aynı fikirde olmadığımız, tartıştığımız, bağrıştığımız, ağladığımız,  seni seviyorum deyip sarıldığımız, göz göze gelip ne demek istediğimizi anlattığımız, kahkahalara boğulduğumuz, en ihtiyacımız olduğunda ayrı kalmak zorunda olduğumuz anlar olmasaydı belki bu noktaya gelemezdik.

   Çok şey öğrendik birlikte. Ailelerimizden uzak olmakla yalnız yaşamayı, birbirimizi bulmakla da ayrı bedenlerde tek olmayı öğrendik.

   Sırılsıklam aşık olmadan başlamıştık biz. Sonrasında geldi o tarifsiz his. Aklı başında aşktı ama bizimki.

   İlişkimiz başladıktan ancak 3 ay sonra yurdun dışına çıkabilmiştik.

   İlk telefon konuşmamızı 1 hafta sonra yapmıştık.

   İlk ben seni seviyorum demiştim.

   Elimi ilk o tutmuştu.

   Bana ilk hediyesi şans kolyesiydi.

   İlk başbaşa yediğimiz yemek pizzaydı. 😄

   İlk fotoğrafımızı 6 ay sonra çekinmiştik.

   İlk birlikte ağlamamız bir buçuk sene sonrasıydı.

   Kar altında ilk yürüyüşümüz 1 sene  sonrasıydı.

    Yedi senenin sonsuz aşk,sonsuz saygı, sonsuz güvenle geçen her anı eşsizdi.

    Çok güzel bir rüya içindeymiş gibi geçti bunca sene ve ben asla uyanmak istemiyorum. 16 yaşımdan önce biri bana 2020 yılında 8. seneni kutlayacağın bir adam olacak dese asla inanmazdım.

  İyi ki kutladık, iyi ki yan yanaydık, iyi ki birlikte büyüdük,iyi ki güvendik, iyi ki birbirimize aşık olduk, iyi ki biz olduk, iyi ki...

2014

2019

22 yorum:

  1. Birlikte daha nice harika seneleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne tatlısınız yaa maşallah size👁️‍🗨️😍Hep birlikte musmutlu nice yıllarınız olsun inşallah 🙏🤗

    YanıtlaSil
  3. Yaa çok tatlısınız maşallah size nazar değmesin, birlikte nice mutlu yıllar diliyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürler Ebrarr:)) yok yok değmez burdan kimsenin nazarı, çokk teşekkür ederiiz😊

      Sil
  4. daha nice güzel yıllarınız olsun İnşallah güzeller 😊 musmutlu seneler 😊🎈 sevgiler canım benim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkür ederiiz. Bolca sevgiler 😊😍

      Sil
  5. O kadar şirinsiniz ki gerçekten yazıyı hayranlıkla okudum. :)
    Daha nice yıllarınız olur birlikte inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylüül çokkk teşekkür ederiz :)) inşallah 😍

      Sil
  6. Bu arada sizi mimledimmm! :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelsiniz, Allah birlikteliğinizi, mutluluğunuzu bir ömür boyu daim kılsın. Birbirinize hep gülerek, gülümseyerek, içten bakın. Nice 7 li yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz iyi dilekleriniz için ,inşallah :D

      Sil
  8. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar blogunuzu takipteyim, yazılarınıza mutlaka göz atacağım. Sevgiyle kalın :)

      Sil
  9. Umarım her şey dilediğinizce olur.Gelecek ilkleri hep beraber yaşayın.Birbirinizi sevin,mutlu olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrarengiz tilkiiiim çok geç cevap verebildim ama çok teşekkür ederim. Sen de çokk mutlu hayatının her anında :D

      Sil
  10. sevgi dolu bir yaşam dileği ile

    YanıtlaSil

Yaşanılası

  Allah der ki “Kimi benden çok seversen onu senden alırım”…. Ve ekler: “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.   Ve mevsim geçer, ...